Batalionowo

Piątek, 19 lipca 2024 · dodano: 19.07.2024 | Komentarze 5

Ciepło, coraz cieplej. Fuj.

Rano jeszcze dało się żyć, ale już koło jedenastej nawet Kropa nie chciała iść na spacer. Pełne zrozumienie, mądry pies :)

Wiało niby ze wschodu, a jak zwykle tylko w pysk.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Najważniejszym momentem wypadu było wypatrzenie na zalanej łące w Kamionkach kilku batalionów. To bardzo rzadkie ptaki, objęte ochroną ścisłą, więc radocha była wielka. Szkoda tylko, że zdjęcia ze skraju zooma.
Brodzące bataliony
Zbliżenie na bataliony
W tle bocian.
Bocian na łące
Wszystkiego pilnował srokosz.
Srokosz mnie obserwuje
Tu sama miejscówka.
W Kamionkach
No i jeszcze zmęczona upałem sarenka.
Sarenka wędrująca w upale
Dystans z dojazdem do pracy.

| 23:30 sobota, 20 lipca 2024 | linkuj :)
| 00:48 sobota, 20 lipca 2024 | linkuj Bataliony Chłopskie i Batalionki Babskie :)
| 00:09 sobota, 20 lipca 2024 | linkuj Kolzwer - zazdro :) Dzięki, sam w sumie nie wiedziałem, co focę, one były gdzieś na krańcu tej kałuży, dopiero na kompie zobaczyłem, że to coś z nietutejszej bajki :)

Huann - tak, ale najlepiej to widać w sezonie lęgowym, czymś trzeba batalionki zanęcić :) Teraz już po, więc nuuuudy :)
| 22:20 piątek, 19 lipca 2024 | linkuj Ponoć każdy pan batalion ma inny wzór upierzenia, więc teoretyczne trafienie na takie ptaki nawet codziennie daje za każdym razem inny efekt! :)
| 17:46 piątek, 19 lipca 2024 | linkuj To u mnie tak dwa stopnie chłodniej :)
Duży zoom trochę rozmył obraz i sprawił, że te bataliony nawet tak baśniowo wyszły, niczym rajskie ptaki, gratki za spotkanie z nimi!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa anico