Góry na raty

Wtorek, 9 lipca 2024 · dodano: 09.07.2024 | Komentarze 6

Dzisiaj do tematu trzeba było podejść taktycznie. Zaczęła się temperaturowa rzeź, więc żeby pogodzić wszystkie rodzinno-psie (pies to oczywiście też rodzina, żeby nie było!) interesy, zdecydowałem się na kompromis i najpierw wpadł poranny spacer po okolicach Michałowic (to taka piękna wieś położona z grubsza na wysokości Szklarskiej Poręby, bliska mi od dawna), a po powrocie rower. Dreptanie udane, zdjęcia może kiedyś będą, póki co zdycham, w końcu urlop :)

A zdycham, bo potem, już bez presji czasowej, mogłem ruszyć w rowerowy świat, mając świadomość, że mogę umrzeć z rąk Boga Słońca :) Na szczęście gnojek był stopowany kilka razy chmurami, więc jakoś przeżyłem. Tragedii nie było, choć średnia tragiczna, ale nie zamierzałem się forsować.

Trasa wschodnio-południowa: Jelenia Góra - Dąbrowica - Wojanów - Bobrów - Trzcińsko - Janowice Wielkie - Trzcińsko - Przełęcz Karpnicka - Karpniki - Krogulec - Kostrzyca - Ścięgny - Miłków - Mysłakowice - Łomnica - Jelenia Góra.

Fotki, no bo co? :)
Rower wodny w Rudawach
Karkonosze na dłoni
Bogini Śnieżka
Ze zwierzaków oczywiście gąsiorek. One mnie śledzą :) Podobnie jak wiatr, gnój mnie znalazł i dzisiaj dał do wiwatu.
Gąsiorek na drucie
Gąsiorek mnie obserwuje
No i moje przypadkowe odkrycie, gdzieś na styku Janowic i Trzcińska, na podwórku zapyziałego domu, kiedyś przejętego przez Polaków od Niemców. Te perełki musiałem ocalić od zapomnienia.
Zapomniane rzeźby na polskim poniemieckim góskim podwórzu
Zapomniany aniołek
Anioł bez członków
Lekko schizolskie dziecko
Rozmarzony ktoś
BS-owe zaległości nadrobię chyba jutro. Czy tam pojutrze :)

| 23:35 piątek, 12 lipca 2024 | linkuj Potwierdzam, ciężko się było zmobilizować do ruszenia dalej. Jakoś po piątym zamoczeniu się udało :)
| 18:07 piątek, 12 lipca 2024 | linkuj Ech, widząc strumyk w takich, a nie innych okolicznościach termicznych już bym się chyba znad niego nie ruszył :)
| 00:28 czwartek, 11 lipca 2024 | linkuj Kolzwer - dzięki, oj tak, to mój od bardzo dawna punkt chłodzenia :) Piłem z tego strumyka wodę co najmniej trzydzieści lat temu, piję do dzisiaj, już nie wspominając o ochładzaniu łba :) Cudowne miejsce.

Gość - dokładnie, to to miejsce i te figurki :) Kiedyś nawet dowiadywałem się o możliwość zamówienia jednej do domu, ale w sumie nie miałbym gdzie postawić, więc... tylko odwiedzam :)

Marecki - ten pałacyk był kompletną ruiną, tam praktycznie po czasach PRL-u nie było niczego, łącznie z dachem. Na szczęście Holendrzy razem z Niemcami zajęli się ratowaniem tych perełek, potem Polacy się poczuli i mamy cudo. Strumyk zdecydowanie polecam :) Dawaj znać, kiedy się wybierasz, polecę którędy jechać i co zobaczyć :)
| 15:42 środa, 10 lipca 2024 | linkuj Śliczny pałącyk, Do takiej górskiej rzeki to nic tylko wskoczyć.. Góry też mi się podobają. Nie mogę się doczekać jesieni, bo chcę się tam kulnąć.
Gość | 02:27 środa, 10 lipca 2024 | linkuj Ostatnie dwie figurki to chyba ze współczesnej fabryczki w Janowicach (koło przejazdu kolejowego przy stacji PKP)
| 00:57 środa, 10 lipca 2024 | linkuj U mnie tak do godzin południowych było stosunkowo pochmurno, więc dało się przeżyć, po południu konkretnie przypiekało ;)
Gąsiorek świetny, ciekawe figury, ale to ujęcie roweru w lesie nad wodą jak dla mnie tym razem najlepsze, przynajmniej sprawia wrażenie, że był tam pewien chłodek ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa musia