Sprawdzić co w Szklarskiej

Niedziela, 7 lipca 2024 · dodano: 07.07.2024 | Komentarze 7

Mikrourlopik :)

A że w sumie od siebie do siebie wybieram się jak na wakacje, to po co za dużo kombinować? :) Znów Sudety, a przy okazji kilka misji do wykonania.

Niedziela ma swoje prawa, więc odespanie, a wyjazd około dziesiątej, do sprawdzeniu czy Zombiakiem da się jeszcze jeździć. Chyba się da.

Oczywiście gdy przyjeżdżam, to góry postanawiają się ukryć pod chmurami, chyba mają na mnie focha. Plus jest jeden - najczęściej pierwszego dnia udaje mi się zmylić wiatr, który się gubi i zanim mnie odnajdzie, to wieje słabo. Tak było dzisiaj.

Trasa: Jelenia Góra - Wojcieszyce - Piechowice - Szklarska Poręba Górna - Piechowice - Pakoszów - Sobieszów - Zachełmie - Podgórzyn - Cieplice - Jelenia Góra.

Widoki słabe, ale nie wypada nie wklejać, więc proszę bardzo :) Najpierw z drogi do Szlarskiej...
Góry i chmury
Karkonoski pejzaż w chmurach
Chojnik w chmurach
Na trasie do Szklarskiej Poręby
...potem sama Szklarska (korki i tłumy tak okrutne, na szczęście oscypki w stałym miejscu bez podwyżek) z kilkoma obowiązkowymi motywami...
Nie może zabraknąć :)
Oscypkowe ujęcie obowiązkowe
Na tarasie w Szklarskiej Górnej
Głowa paruje na górze
Na peronie stacji Szklarska Poręba Górna
Szrenica w chmurach
...no i jeszcze stawy na styku Podgórzyna oraz Jeleniej, a na nich łyski stare i młode oraz czapla. A co! :)
Dorosła łyska
Młoda łyska
Czapla z Jeleniej Góry
Oczywiście potem jeszcze nierowerowe wypady, ale czasu na przeglądanie zdjęć brak :)