Wcześniakowo

Sobota, 6 lipca 2024 · dodano: 06.07.2024 | Komentarze 7

Dzisiaj wyjazd dość wczesny, po ósmej, bo zapowiadano upały, a tego cholerstwa nie lubię i trzeba się było ratować.

Wiało niby z południowego wschodu, a w praktyce z południa, a jeszcze bardziej w praktyce: najpierw w pysk, a potem w pysk :)

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Kamionki ostatnio stały się jednym z moich ulubionych miejsc...
Pod muralem w Kamionkach
Łąka w Kamionkach
...tym bardziej, że na tej łące wypatrzyłem żurawie.
Żuraw w trawie
Żuraw udaje grubasa
Parka zatrawionych żurawi
W sumie grzywach też wpadł w kadr :)
Grzywacz na szczycie drzewa

| 23:10 niedziela, 7 lipca 2024 | linkuj Huann - o jeżu! :)

Kolzwer - tak, takie jakieś bardziej asertywne wobec ludzi są. Brawo dla nich :)
| 21:41 niedziela, 7 lipca 2024 | linkuj Wiało konkretnie i to od rana, tak, że mnie też rankiem w drodze z pracy przewiało i z popołudniowej jazdy wyszły nici...
W lesie przy moim rodzinnym domu też stale przylatuje para grzywaczy i to widać, że z nierozsądnymi gołębiami mają chyba tylko wspólną nazwę :)
| 23:54 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj Pozdrowię, aczkolwiek mam z nimi nomen-omen na pieńku: podejrzewam je o rozgrzebywanie lub rozdziobyeanie ozdobnych poduszek z mchu, które pieczołowicie przesadzam z lasu.
| 23:30 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj Marecki - tak, takie OSP od razu się bardziej szanuje :) Życzę, żeby grzywacze założyły u u Ciebie rodzinę.

Huann - to są naprawdę fajne i mądre ptaki. Pozdrów je ode mnie :)
| 23:28 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj Marecki - tak, takie OSP od razu się bardziej szanuje :) Życzę, żeby grzywacze założyły u u Ciebie rodzinę.
| 20:12 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj Na moich działkowych sosnach grzywacze regularnie pomieszkują, ale w takim gąszczu i tak wysoko, że można je głównie stwierdzić jak trzepoczą.
| 18:04 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj Świetny ten mural. Grzywacze ostatnio u mnie regularnie przesiadują, chyba nawet na orzechu cos zbudowały..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zyluz