36,6, czyli temperatura w normie

Niedziela, 30 czerwca 2024 · dodano: 30.06.2024 | Komentarze 6

Miało być dzisiaj źle.

I było dzisiaj źle.

Wolałem nie zerkać na licznik, ale kilka razy to zrobiłem. Okazało się, że wziąłem termometr służący do mierzenia temperatury pod pachą :)

Aha, jeszcze wiało przeokrutnie, choć to przynajmniej dawało trochę ochłody.

Trasa to kondominium (Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Krosinko - Dymaczewo Stare - Dymaczewo Nowe - Łódź - Witobel - Stęszew - Dębienko - Trzebaw - Rosnówko - Szreniawa - Rosnowo - Komorniki - Plewiska - Poznań), które wykonuję najczęściej wtedy, gdy są święta i niedziele, bo teoretycznie jeździ wtedy mniej frustratów. Dzisiaj niestety kilku się trafiło.

Wziąłem aparat, ale się nie przydał. Tylko się bardziej przez to spociłem. Fotki z drogi jedynie dokumentacyjne.
Pola wokół WPN-u
Myślałem, że to licznik, a nie termometr :)
Potem jeszcze do miasta Czarnuchem przez Dębinę. Tam też wszystkim gorąco, świteziankom i karpiom również.
Samiec świtezianki
Karpiom też goorąco
Jutro podobno deszcz, ale i ochłodzenie. Za to drugie trzymam kciuki.

| 23:26 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj To fakt, Sigma się nagrzewa. Ale tym razem naprawdę miała rację. Niestety :)
| 18:46 sobota, 6 lipca 2024 | linkuj U mnie na sigmie bywało juz +42, a realnie było koło 35. Tak więc..
| 01:41 wtorek, 2 lipca 2024 | linkuj Dzięki, a karp nie za bardzo miał alternatywę :)
| 15:03 poniedziałek, 1 lipca 2024 | linkuj Gratki za dobry dystans w takich warunkach :)

Karp chyba w najlepszym miejscu takiego dnia, w wodzie ;)
| 00:19 poniedziałek, 1 lipca 2024 | linkuj Ciągle mam takie plany, ale jakoś nie wychodzi - wczesne wstawanie to dla mnie misja nie do ogarnięcia :)
daVe
| 18:50 niedziela, 30 czerwca 2024 | linkuj W takim upale polecam wyjście na rower wcześnie rano, wtedy da się przeżyć :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa byloi