Nie tak źle

Piątek, 28 czerwca 2024 · dodano: 28.06.2024 | Komentarze 3

O dziwo temperaturowo nie było tak źle, jak zapowiadano. Kreska na termometrze nie przekroczyła trzech dych, co na przełomie ostatnich dni uznaję za najniższy wymiar kary.

Pewnie to zasługa słońca, którego... nie było. Na szczęście. W przeciwieństwie do wiatru, bo znów zaczął gnoić wmordewindowo, co widać po tragicznej średniej.

Poznań - Luboń - Wiry - Kormorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Młody bociek z Palędzia ostro ćwiczy i trenuje :)
Klekoczący młodziak
Bociek ćwiczy szyję

A gąsiorek wciąż czuwa, choć tym razem gadatliwy jakiś był :)
Gąsiorkowi dziób się nie zamyka
Wrzeszczący gąsiorek
Gąsiorek z lewego profilu
Rowerówka smętna.
Gorąco, szaro i buro

| 23:54 piątek, 28 czerwca 2024 | linkuj Kolzwer - było parno, ale o dziwo wczoraj przy pełnym słońcu, ale rzeźniczej temperaturze, jechało mi się lepiej, bo wiatr był w miarę sprawiedliwy. Czyli jak nie urok, to... :) Dzięki!

Marecki - aktualnie jeżdżę tylko do gąsiorka "po znajomości", bo poza nim nic nie widać :) On jest na tyle blisko i mało się boi, że nawet mały zoom by dał radę.
| 20:21 piątek, 28 czerwca 2024 | linkuj Ten gąsiorek to chyba jakaś stała miesjcówa, zazdroszczę zoomu, możesz robić fajne przyrodnicze portrety.
| 19:53 piątek, 28 czerwca 2024 | linkuj Bez tych chmur to była by faktycznie rzeźnia, chociaż i tak mniej przeszkadza to, że tak gorąco, a bardziej, że parno.

Ptasie kadry wyszły pierwsza klasa!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czaso