Panoparówkowo

Środa, 26 czerwca 2024 · dodano: 26.06.2024 | Komentarze 9

Parówa nadchodzi.

Dzisiaj jeszcze dało się wytrzymać, ale najbliższe dni zapowiadają się rzeźniczo.

Wiało mocno i ciągle w pysk. Tyle z nowości :)

Leniwy jestem, więc trasa dokładnie taka, jak wczoraj, wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Ostatnie cztery kilometry na flaku z przodu. Tu akurat bez zaskoczenia, musiałem od jakiegoś czasu dopompowywać, więc spodziewałem się, że jest jakaś mikro dziura. Po powrocie ją znalazłem - od strony felgi, czyli skutek tupnięcia o coś, zapewne na którymś z antyrowerowych wynalazków.

Facelia chyba już powoli przekwita.
Parkowanie przy facelii
Pod niebem pewnie chłodniej :)
Kawałek cienia na niebie :)
W Kamionkach jakiś kochany synek niedawno widocznie celebrował dzień ojca :)
Kochany synek :)
Wróbelki powoli zaczynają być uznawane za ptaki egzotyczne, więc wklejam.
Wróbelek na asfalcie
Zaciekawiony wróbelek
Jeszcze Dębina i tańczące drzewa, czyli cichy kawałek cienia.
Tańczące drzewa na Dębinie
Dystans z dojazdem do pracy.

| 01:43 wtorek, 2 lipca 2024 | linkuj Hehe :)

Gratuluję tego, co za Tobą i przed Tobą. Ale nie będę spoilerował na BS :)
| 19:13 poniedziałek, 1 lipca 2024 | linkuj Akurat tym razem nie, ale obiecuję dać wcześniej znać z Poznaniem ;). Póki co Poznań dopiero co ode mnie pojechał - na przynajmniej dwa miesiące mi wystarczy ;)
| 23:51 piątek, 28 czerwca 2024 | linkuj Na szczęście, chyba wróble okazują się mocniejsze niż przypuszczano :)
| 20:19 piątek, 28 czerwca 2024 | linkuj Nie jest tak źle z wróblami.. U mnie facelia też sie już kończy.
| 00:58 piątek, 28 czerwca 2024 | linkuj Lapec - o, dawaj szczegóły, ja niestety pracuję w tygodniu, ale może podębinować się uda, nawet w deszczu, jeśli ów wyjazd do Poznania :) Dziury też mogą być, ale bardziej stawiam na DDR-ki, tak z przyzwyczajenia :)

Kolzwer - dokładnie. Dzięki! :)

| 18:30 czwartek, 27 czerwca 2024 | linkuj Prawdziwie panowy rok, ale faktycznie znając polskie śmieszki nie ma się co dziwić.

Wdzięczna wróbelkowa modelka i świetne fotki ;)
| 01:57 czwartek, 27 czerwca 2024 | linkuj Klepnąłem szybki wyjazd regeneracyjny w przyszłym tygodniu więc nie oczekuj upałów tylko deszczy :P

Albo w skutek dziury w jezdni - ostatnio to po ulicach się chodzi nie da, a co dopiero jeździć pfff
| 23:57 środa, 26 czerwca 2024 | linkuj Też tak myślę, a synek czy córka też ogarnięty lub ogarnięta, bo sprejem wali po budynku do rozbiórki, nie jakimś nowym :)
szczypiorizka
| 19:53 środa, 26 czerwca 2024 | linkuj To, ten ów Tata musi być klawym gościem, że na taki napis zasłużył :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odnia