Krukowato

Wtorek, 18 czerwca 2024 · dodano: 18.06.2024 | Komentarze 7

Ciągle ciepło, a nawet gorąco. Fuj.

Wyjazd grubo przed dziewiątą, a i tak podczas powrotu ze mnie parowało.

Trasa zachodnia, ale zmodyfikowana, żeby ominąć Luboń oraz opisywaną wczoraj śmieszkę koło Szreniawy: Poznań - Plewiska - Kormorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Lato. Lato wszędzie :)
Pół na pół
Maki, chabry i zboże
Kawałek cienia
Znów kiszka ze zwierzakami. Jedynie kruk dał się uchwycić z czymś dziwnym w dziobie.
Kruk z czymś w dziobie
Kruk w trawie
A taki dziadek wyprzedził mnie, gdy jechałem pod wiatr w okolicach 30 km/h. Nawet bym szanował, gdyby nie to, że zrobił to... bez pedałowania :) Cholerne motorynki.
Dziadek mnie wyprzedził pędząc 30+. I to... bez pedałowania :)
Dystans z dojazdem do pracy.

Aha, a juto podobno znów ma padać :(

| 23:55 środa, 19 czerwca 2024 | linkuj Szkoda, że Pan Wiatrochron skręcił po chwili w prawo, oczywiście tego nie sygnalizując :)

Upały wszędzie są najgorsze!
| 22:24 środa, 19 czerwca 2024 | linkuj Wiatrochon :D. Za mało dostaniesz :DD
Upały w domu? Zdecydowanie za mało doceniasz :DDDD
| 00:24 środa, 19 czerwca 2024 | linkuj Dzięki :)

Tak, tego dziadka jeszcze potraktowałem z tolerancją. Wiek ma swoje prawa.
| 00:03 środa, 19 czerwca 2024 | linkuj Podoba mi się pierwsze zdjęcie. Mnie też motorowerzyści wkurzają. Starszych ludzi jeszcze rozumiem, ale młodzi na takich pojazdach, no cóż..
| 23:35 wtorek, 18 czerwca 2024 | linkuj Andale - dokładnie, choć on pewnie o tym nie wiedział :)

Kolzwer - tak, wędlina albo coś, o czym boję się myśleć :)
| 23:26 wtorek, 18 czerwca 2024 | linkuj Przyjemne widoczki na wstępie, a kruk to chyba jakiś koneser wędliny, wygląda jak by zawędził ją z przystawki na jakimś bankiecie :)
andale
| 21:54 wtorek, 18 czerwca 2024 | linkuj Jak nie pedałował, to się nie liczy :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mawid