Zmęczeniowo

Niedziela, 9 czerwca 2024 · dodano: 09.06.2024 | Komentarze 6

Wypad niedzielny miał być z założenia relaksem, a finalnie jechało mi się gorzej niż w niejeden dzień roboczy. Poczynając od pieszych, którzy przy targowisku Sielanka na Opolskiej czują się niczym panowie świata nawet na środku ulicy, przez wszystkie możliwe czerwone światła zaliczone w Luboniu, a kończąc na gazeciarzach i bezmyślnych rowerzystach. Na piątym kilometrze byłem tak zmęczony psychicznie, że stwierdziłem, że jadę emerycko i nawet się nie staram.

A na polach rządził wiadomo kto :)

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Kormorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.
Piękne chmury nad klasykiem
Klasyczny klasyk
W końcu spotkałem znajomą psinkę, jak zwykle ekspresyjną niezmiernie :)
Ktoś mnie wita pelzająco :)
Psia radość
200% radosnej ekspresji :)
Jestem odprowadzony
Zwierzakowo słabo. Niewyraźne żurawie w oddali...
Niewyraźne żurawie
...oraz wróbelek. Są, wciąż są, co cieszy.
Wróbel na trzcinie

| 00:44 sobota, 15 czerwca 2024 | linkuj A ja będę gołębi bronił, bo one nie są winne, że srają na auta, gdyż robią to demokratycznie - tak samo na starego golfa, jak i na wypasionego SUV-a :) Gdzieś to robić muszą. Mnie wkurzają tylko jak próbują się zimą wcisnąć w mały plastikowy karmnik dla wróbli, mazurków i sikorek, który mam na szybie - choć gracja, z jaką to robią jest w sumie urocza.

Czyszczenie parapetu wiosną to inny temat. No ale trudno. Sami zaprosiliśmy gołębie, szczury czy dziki do miast, syfiąc i śmiecąc na potęgę.

Polecam się nie wkurzać na te ptaki, tylko je spokojnie poobserwować - szczególnie gdy starają się gdzieś zrobić gniazdo. To mega troskliwi rodzice. Myślę, że wtedy je polubisz :)
szczypiorizka
| 12:29 piątek, 14 czerwca 2024 | linkuj noo, jak czytałam niedawno artykuł o wróblach to się zdziwiłam. Za dziecka ich kupa było na osiedlu, a teraz to tak w sumie ich mało. Mogłoby być tak z gołębiami, bo ich nie cierpię. Nie tylko, dlatego że mi srają na auto, ale są wkurzające. Jak widzę ludzi dokarmiających je w Krakowie to mnie coś biere
| 23:54 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj Super, szczególnie w temacie psiego hotelarstwa :)
| 23:39 poniedziałek, 10 czerwca 2024 | linkuj U mnie tak samo sporo chmur na niebie, a psiaków w rodzinnym domu też sporo się pojawiło, bo cała piątka nowych w ramach dwutygodniowego hotelu :)
| 23:36 niedziela, 9 czerwca 2024 | linkuj Tylko że u Ciebie mazurki :)
andale
| 22:24 niedziela, 9 czerwca 2024 | linkuj Bruble dzisiaj dopisywały :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zyzyc