Żurawiojuniorsko :)

Piątek, 31 maja 2024 · dodano: 31.05.2024 | Komentarze 4

Dzionek pracujący, długi weekend tym razem nie dla mnie.

Wyjazd poranny, w przyjemnej nawet aurze. Z ziewianiem jako napędem :)

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Babki - Czapury - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Wydawało mi się, że coś widzę na polu na poznańskim Sypniewie. Żurawie, ale nie tylko dorosłe, lecz też z juniorem! Super widok.
Parka żurawi z młodym
Żuraw z juniorem
Młode żurawiątko
Kawałek dalej myszołów ćwiczył zostawanie nutką :)
Myszołów udaje nutkę
Więcej zwierzaków nie odnotowano, więc jeszcze Dębina :)
Na kwitnącej Dębinie
Światłocienie na Dębinie
Dystans z dojazdem do pracy.

| 23:51 środa, 5 czerwca 2024 | linkuj Kolzwer - dzięki, ja też :)

Meteor - łowiątko :)

Marecki - dzięki i potwierdzam: tych młodziaków nie da się wypatrzeć "normalnie", miałem sporo szczęścia, a i chyba intuicji, żeby podreptać za rodzicami. No i miałem niespodziankę :)
| 20:01 środa, 5 czerwca 2024 | linkuj Ogromne brawa za tego młodego kuraka. Fajny, nieporadny i naprawdę dobrze ukryty, wiem bo po polach widuje żurawie a tego gałgana nigdy.
| 18:52 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Ło, żurawiątko! :-D
| 00:41 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Młodego żurawia jeszcze nigdy nie spotkałem, gratulacje udanych fot! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dluje