Bezkartowo

Czwartek, 30 maja 2024 · dodano: 30.05.2024 | Komentarze 8

Taki dzień, że najlepiej szukać trasy, gdzie nie ma kościołów. No ale żyjemy w Polsce, więc się nie dało. Lecz na szczęście udało mi się wszystkie procesje objechać boczkiem. Trzeba też przyznać, że nie były one specjalnie upierdliwe.

Wyjazd po jedenastej, przy sympatycznej aurze, choć oczywiście bez przesady :)

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Początek był ciut bardziej skomplikowany, bo zatrzymałem się na Dębinie, gdzie znajomy żółwik ładnie się ustawił. Wyciągam aparat, odpalam i... brak karty pamięci :) Szybka nawrotka i w sumie radość, że na drugim, a nie dwudziestym piątym kilometrze. Fotka się udała.
Opalający się żółwik
Reszta to już niemal standardy:
Kolejne parkowanie na Dębinie
Lekko pochmurny XP
Makowa łąka
Gęś tundrową wypatrzyłem.
Gęś tundrowa na łące
Dzióbek gęsi tundrowej
No i oczywiście myszołowa.
Myszołów prezentuje skrzydła
Myszołów od góry
Spokojny dzionek. Mimo popołudniowych burz.