Czajkowo

Niedziela, 26 maja 2024 · dodano: 26.05.2024 | Komentarze 6

Dzisiaj było tak, jak być powinno w weekend: spałem długo i wyruszyłem późno :) Minus taki, że w międzyczasie zrobiło się ciepło, jak dla mnie za ciepło już.

Wciąż duje ze południowego wschodu z wariacjami autorstwa wiatru typu: "a, co mi tam, zmienię se kierunek na zachodni, bo widzę rowerzystę, który myśli, że będzie miał lekko". No wredna to bestia.

Jazda na jednej zębatce z przodu. Taśma izolacyjna nie pomogła.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Łąka w Kamionkach stała się ostatnio jedną z moich ulubionych miejscówek do zatrzymania. Dzisiaj na przykład wypatrzyłem na niej czajkę.
Czajka w trawie
Czajka szuka jedzenia
Kolejne spojrzenie na pola w Kamionkach
Na moście w Kamionkach
Przeleciał w międzyczasie tamtędy... DOG :)
DOG na niebie :)
Wróćmy na ziemię. Polską ziemię... :) Nawet się nie zdziwiłem, jak to zobaczyłem.
Nawet nie byłem specjalnie zdziwiony. Żyję w Polsce
No i jeszcze prawie pełnia.
Prawie pełnia

| 23:31 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Kolzwer - a faktycznie, dzięki za info :)

Marecki - mnie też zaskoczył :) No tak, czajki podejść się nie da, zoom to w jej przypadku podstawa :) Dzięki!

JPbike - obiecuję! :)
| 20:29 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Jak wypatrzysz na niebie SP-MTB to daj namiary :)
| 08:08 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Nigdy nie widziałem podobnego samolotu, niezły.. Świetne czajki, mi niestety brakuje do nich.. zasięgu.. Musiałbym gdzieś się przyCZAJić :)
| 01:23 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Ten samolocik chyba nie przypadkiem ma taką rejestrację, to Aviat Husky ;)
| 00:33 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Ten banan przynajmniej się przyda do wodowania, przesłania autora hulajnogowej instalacji nie jestem w stanie rozgryźć :) Tylko drzewa żal.

Tak, księżyc olewa system!
| 22:26 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Jaka epoka - tacy wisielcy: hulajnoga na drzewie, a banany pod dogiem :)
A propies wiszenia, to księżyc wiszący w pełni wisi jednocześnie w próżni. Tylko on tak potrafi!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ocztw