Ostrokolnie

Sobota, 25 maja 2024 · dodano: 25.05.2024 | Komentarze 13

Sobota niestety w pracy.

Plusem jedynym była motywacja z wcześniejszym wyjazdem, bo w "normalny" weekendowy dzionek ruszałbym pewnie dopiero koło jedenastej.

Ciepło się zrobiło, po południu już za ciepło. Ale rano jechało się całkiem ok.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Jeszcze w Poznaniu sympatyczne spotkanie z sarenką.
Sarenka w trawie
Oko w oko z sarenką
Podsypiająca sarenka
Zemsta Adolfa zamieniła się w... Jezioro Adolfa :)
Zemsta Adolfa zamieniła się w Jezioro Adolfa
A widok z Kamionek stał się jednym z moich ulubionych.
Słoneczna rowerówka
Wielkopolska w pigułce
Kilka kilometrów pod domem pyk! I nie mam przedniej przerzutki. Poszedł pancerz. Pozostało mi ręcznie zmienić na większy blat i dojechać do domu. No nic, zapowiada się kilka dni na mtb albo na prawie ostrym kole, bo serwisy zawalone ludźmi od pękniętych dętek...
Pęknięty pancerz i mam prawie ostre koło :/
Dystans z dojazdem do pracy.

PS: Warta Poznań, ze swojej oczywiście winy, ale również przez olanie wkładów do koszulek z Lecha Poznań, na 99% (zostało 10 minut do końca meczu) spada z Ekstraklasy. Wstyd, Lechu, wstyd...

| 23:00 niedziela, 2 czerwca 2024 | linkuj O, nawet nie wiedziałem, że między innymi mój pomysł olania Lecha i wsparcia Warty ma szansę na zaistnienie. Co prawda jakoś nie wierzę, ale byłby to idealny na dowód na to, że Poznań to kibicowsko miasto wyjątkowe :)
| 11:34 niedziela, 2 czerwca 2024 | linkuj Miałem trochę czasu to poczytałem heh. W Poznaniu podobno mocne ciśnięcie na Wartę - a niech będzie na pierwszej lidze 30 000 osób. A na Lechu trzy ;). Chodź ponoć pikniki już wykupują karnety. Czyżby ostatni doping się spodobał? :D
| 01:31 niedziela, 2 czerwca 2024 | linkuj Ajajaj, no przepraszam, nie wiem czemu sobie ubzdurałem, że czytałem ten komentarz u Ciebie na BS, a nie u mnie! Sorry! Jedynym moim wytłumaczeniem jest to, że komenty działają tak, jak działają :)

Spisek antywarciański raczej mało realny, stawiam na to, że Lech ma po prostu decydentów i piłkarzy, którzy śmiało byliby w stanie powalczyć o mistrzostwo okręgówki. Choć nie jestem pewien, czy byliby w stanie osiągnąć ten sukces :) Jedno jest pewne - jeśli Warta wróci w końcu do Poznania, to i ja tam będę. Bliżej mam co prawda na prawilny Ogródek na Wildzie, ale nawet na Bułgarską się wybiorę!

Temat Twojego braku zdrowia już omawialiśmy, więc nie dopiszę więcej ponad to, że trzymam kolana, łękotki i stawy za szybkie wyleczenie! Maj się skończył, kontuzja musi czuć presję! :)
| 21:05 sobota, 1 czerwca 2024 | linkuj Skoro już zostałem przeoczony to tylko napiszę że najfajniejsze w maju jest to, że się kończy :P
| 00:35 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Marecki - zgadza się, raczej spodziewałbym się samej linki, ale ten rok jest specyficzny :) Dzięki!

Kolzwer - tylko to go tłumaczy :) Dziękuję!
| 22:47 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Pancerz nadgryziony zębem czasu :)
Świetne foty!
| 17:47 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Faktycznie dziwna awaria.. Widok z Kamionek faktycznie urokliwy. Sarenka trochę daleko, ale jedno zdjęcie ładnie wyostrzone na nosku :)
| 11:28 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Też coś słyszałem że Warta miała się w końcu przenieść na bułgarską. Lech się dzielić nie lubi czy coś? Średnio i dzięki. Katowice mają trzy meczbole - pewnie więc pewnie Warta czeka. Obym się jednak mylił!

Pchła zaliczyła wczoraj nocny (taaa było chwilę po 21:00) dyżur u weta. Koleś ją trzy razy puknął w pozostałą część kła, wysłał w poniedziałek do jej weta ... i skasował 260zł. W tym 20zł za zastrzyk żeby chyba głupio nie wyglądało xD. Także dopiero jutro będzie jakaś fachowa porada. Licząc że jeszcze i tak miała mieć kamień nazębny usuwany to pewnie koło tysiączka poleci - trudno ;).
Kończyny ten maj, bo załatwiania kupa a ja nawet do auta wsiąść nie mogę, o rowerze nie wspominając ಥ⁠_⁠ಥ
| 01:28 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Huann - dokładanie taka :) Tłumaczę: I Liga to teraz ówczesna II Liga. Ta najwyższa to Ekstraklasa, zwana przez znawców Królową Lig :) A że dla niepełnosprytnych, za to świetnie opłacanych, to inna sprawa...

Andale - oj, ten pancerz ma już wiele za sobą, chyba nie jest oryginalny, ale może raz zmieniany? Nie pamiętam. Twoje pytanie pozostawię bez konkretnej odpowiedzi, bo pierwsze co zrobiłem w domu to opatulenie pancerza właśnie taśmą izolacyjną, ale bałem się zmienić bieg, bo chciałem dojechać jakoś do roboty :)

Kamil - czyli nie jestem pierwszy. Uff :)

Lapec - ajajaj, mam nadzieję, że Pchła skutecznie i tanio wyleczona. Pomiziaj ode mnie :) Taaa, cokolwiek jutro się I Lidze wydarzy (patrz, jak dzięki Tobie jestem na bieżąco!), to pewnie się zobaczymy, być może na tym samym stadionie, chyba że po spadku okaże się, że dla miasta już Poznań nie jest zielony (logoabstrakcja). Awansu życzę!
| 00:40 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Ajajaj. Pancerz to jedno, Lech to drugie. Dziś kuśtykanie po weterynarzach bo Pchła ... złamała kła. Dopiero teraz (po Twoim wpisie) zobaczyłem co się działo w polskiej piłce. Wiemy jedno, na jakiś mecz z GieKSą mogę się w przyszłym roku do Poznania przyjechać. Szkoda Warty!!! No i rezerw Lecha ... bo też spadli xD. Za rok może będę mógł Cię na Rozwój na mecz z Lechem zaprosić ;). Teraz to będzie tylko jedna liga różnicy heh
| 23:06 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Kiedyś też tak popsułem pancerz w szosie.
andale
| 21:07 sobota, 25 maja 2024 | linkuj To jakieś ultralekkie pancerze? Nie spodziewałem się takiej awarii. Ja wożę ze sobą taśmę izolacyjną. Ciekawe, czy byłaby wystarczająco wytrzymała :P
| 19:40 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Sarenka do (za)Poznania :)

Awarii współczuję, w lidze już się całkiem pogubiłem...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zogad