Kaczkobarowo :)

Piątek, 24 maja 2024 · dodano: 24.05.2024 | Komentarze 13

Dzisiaj pewne było to, że pogoda będzie niepewna. Ale w sumie miły zaskok się trafił, bo rano nie padało, a nawet było słonecznie.

Wiało niby z północnego wschodu, a w praktyce tylko w pysk, ale oczywiście wybrałem tak trasę, żeby w teorii mieć powiewy w plecy. Teoria matką głupich.

Finalnie odświeżyłem klasyk: Dębiec - Wartostrada - Chemiczna - Gdyńska - Koziegłowy - Kicin - Kliny - Mielno - Dębogóra - Karłowice - Wierzonka - Kobylnica - Janikowo - Bogucin - Miłostowo - Główna - Malta - Piotrowo - Wartostrada - Dębiec.

Dziewicza Góra wciąż na swoim miejscu :)
Dziewicza Góra
Za to kapliczka w Dębogórze została odrestaurowana. I dobrze, całkiem klimatyczna jest, a prawie się rozpadała.
Pod kapliczką w Dębogórze
Odrestaurowana kapliczka
W Mielnie przyuważyłem młodego konika z mamą.
Młody konik z matką
Szczęśliwe koniki
Rośnie w ekspresowym tempie Kładka Bedrychowska, którą uważam za kolejny przekręt na styku Rowerowy Poznań - prezydent Jaśkowiak. Ponad 150 milionów zeta idzie na to lekką ręką, a ja na przykład zauważyłem kolejny absurd, którym nikt się nie chce zająć, czyli wymalowanie zwykłego pasa rowerowego między Maltą a ulicą Świętego Michała. O Starołęckiej, Obornickiej i innych nie wspominając. Ale nic, Rowerowy Poznań przed wyborami wylobbował, trzeba zrobić :/ Nie powiem, połączenie centrum ze Śródką się przyda, ale przecież jest tyle ważniejszych potrzeb. Póki co mamy objazd Wartostrady, który nauczyłem się już objeżdżać, tak kretyńsko jest wykonany :)
Powstaje bezsensownie droga Kładka Berdychowska
Zamknięty odcinek Wartostrady
Na koniec najfajniejszy moment wyjazdu: przy Malcie znalazłem... Kaczko-Bar :) W sumie to zatrzymałem się, żeby zrobić zdjęcie wronie, a tu nagle przybiegły do mnie młode kaczki, nadzorowane przez mamę. Spojrzałem w górę i wiedziałem, że w tym miejscu nie były przypadkowo :) Za jedyne 2 zeta można bowiem nakarmić je garścią ziaren. Ja oczywiście miałem przy sobie tylko kartę, więc pozostało mi tylko robienie zdjęć, ale się poprawię, obiecuję!
Kaczuchy lecą
Kaczko-Bar przy poznańskiej Malcie
Kaczki pod nogami
Zaciekawione kaczki
Kaczuchy wygrzewają się na Malcie
Kacza młodzież pod opieką mamy
Zadowolona kaczka
Dystans z dojazdem do pracy. Ale już Czarnuchem, bo na wieczór zapowiadano burze.

| 23:47 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Mało nie mało, daje radochę kaczkom i pomysłodawcom :) Choć oczywiście tyle inwestować nie zamierzam :)
| 20:52 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Fajna sprawa z tym kaczkobarem :)
Zrobiłem obliczenia - jakbyś codziennie dawał 2 zł to wychodzi 730zł/rok :)
| 00:25 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Lapec - no i znów rowery wygrywają :)

Marecki - pełna zgoda, pomysł świetny :) Ej no, na Dziewiczej byłem: http://trollking.bikestats.pl/1844212,Dziewicza-Gora-na-dziwny-dzien.html :)
| 17:39 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj kaczkobar wymiata i..świetny pomysł.. Wjechałbyś z raz na Dziewiczą, a nie tylko średnia i średnia. xD
| 11:34 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Są, ale w Katowicach za 4 zł minimalnie - za tyle to mogę Kropkę przepłukać albo przynajmniej dwa rowery ;)
| 00:47 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Lapec - hehe, nie powiem, ciekawe masz przemyślenia :) Taaa, mogli, pan prezydent pewnie przed wyborami był gotów obiecać im wszystko, nawet Dębinę w asfalcie. A nie, ktoś tego pilnuje :) Też muszę zacząć wozić, jak za starych dobrych, choć myjki już są na kartę :)

Kolzwer - warto poszukać, bo pewnie tak czekają kaczuchy :) A tak, z Sigmą racja, choć otwierałem ten szajs nawet 5 groszami, oczywiście rysując przy okazji ten tandetny plastik :) No i w domu, bo na wożenie zapasowej baterii do licznika nie wpadłem :)
| 07:13 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Kaczkomat widziałem też w swojej okolicy, ale gdzie dokładnie to nie pamiętam.

Jako motywację do wożenia ze sobą monety 2 zł mogę podać argument, że dobrze otwiera się tym kapselek Sigmy do wymiany baterii...no pomińmy, że zapasową baterię też trzeba wtedy mieć w portfelu :D
| 01:58 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Fajnie że kapliczka stoi, zresztą tak samo jak Dziewicza. Zawsze jak na nią patrzyłem z daleka to mnie dziwiła nazwa - powinna być roz(dziewicza) sugerując się pionem nad zadrzewieniem ;)

Się czepiasz przebudowy - zawsze mogli Wartę przekopać i puścić poza miastem xD

4zł zawsze (choć bardziej na myjnię) w plecaku mam. Tak samo jak saszete dla kitku ^⁠_⁠^. Koty dokarmiać trzeba, kaczki też, kota kaczora też, Kaczora nie :PP
| 00:25 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Chętnie porównam :)
| 00:22 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Muszę przy następnej okazji cyknąć fotkę dla porównania.
| 00:13 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Huann - no to zazdro :)

Andale - jakby był jeszcze sezon na karmnik za oknem, to bym miał na stanie, ale w sumie dokupić można wciąż cały worek za około 10 zeta :) Jednak w sumie te 2 PLN wolę dać fajnej inicjatywie.
andale
| 20:53 piątek, 24 maja 2024 | linkuj Zawsze możesz wozić ze sobą jakieś smaczki, co wyjdzie taniej ;)
| 20:22 piątek, 24 maja 2024 | linkuj O, to u nas chyba już w każdym parku (a przynajmniej w tych ze stawami) są już od jakiegoś czasu Kaczkomaty :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emchl