Z okazji Dnia Żółwia

Czwartek, 23 maja 2024 · dodano: 23.05.2024 | Komentarze 11

Zgodnie z zapowiedziami od wczoraj pada.

Dzisiaj rano również, przynajmniej do okolic dziewiątej z groszami. Wtedy tylko kropiło, postanowiłem więc chociaż zaglucić, a że opady zanikły (wróciły pod koniec jazdy), to udało się wykręcić cały dystans, łącznie z dojazdem do pracy.

Trasa kombinowana: z Dębca do Lubonia, potem Wiry, Komorniki, Szreniawa, Rosnowo, Komorniki, Plewiska i Poznań, w którym wykonałem dokrętkę przez Dębinę, Starołęką, Minikowo do domu, skąd pognałem po ogarnięciu się do roboty.

Przygód nie było, prócz gazeciarza w Luboniu, czyli nihil novi.

Dzisiaj Światowy Dzień Żółwia. Wszystkiego najlepszego! :)
Dzisiaj dzień żółwia :)
Inne zwierzę na "ż" to żuraw, ale dzisiaj bez święta, choć przyuważony.
Zmoknięty żuraw
A rowerówka z Dębiny.
Między deszczem a deszczem na Dębinie
Tempo... żólwiowe :)

| 23:45 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj I niech tak zostanie :) Pozdrów!
| 20:49 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Znam osobiście jednego żółwika i to starszego ode mnie - ma się dobrze :)
| 01:08 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Dzięki za info, muszę zapamiętać, bo je też uwielbiam :)
| 06:31 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Dostojny ten żółwiowy jegomość :)
A wczoraj (piątek 24.05) usłyszałem w radiu, że był dzień ślimaka :)
| 00:08 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Ok, ale tylko "żółć" ma same polskie litery, do tego oddaje idealnie stosunek rodaka do rodaka :)
| 01:50 piątek, 24 maja 2024 | linkuj Jako najbardziej polskie słowo to jednak byłbym za goRZałą. Choć po polsku to chyba bardziej bimber pasuje :P
| 00:36 piątek, 24 maja 2024 | linkuj Marecki - było ich więcej, ale zabrali. Bo nie są polskie. Na szczęście nie zamordowali, tylko zamknęli w azylu. Na szczęście spryciarze się pochowali i zostali :)

Huann - ja też! :)

Lapec - hehe, a przy okazji: jakie jest najbardziej polskie słowo? ŻÓŁĆ :) Lubończycy nienovi faktycznie, to potomkowie czystej krwi neandertali :) Z kilkoma wyjątkami, żeby nie było!
| 23:22 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj *edit: samo Ż(et) oczywiście ;)
| 23:20 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Ze zwierzętami na "ż" to ciągle mi się przypomina mem o dwóch policjantach. (państwa - miasta) Zwierzę na erZet:
- rzułw
- rzaba
No to po 10 :PP

BTW: Luboń? Nic nienovi heh
| 22:07 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Z okazji Dnia życzę Żółwiowi wszelkiej wolności :)
| 19:36 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Rano było po deszczu także u mnie, więc zdecydowałem się i na pola i las. Lepiej to wygląda niż tydzień temu. Ten żółw to taka lokalna perełka. Zazdroszczę.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emwog