Szpiegując :)

Środa, 22 maja 2024 · dodano: 22.05.2024 | Komentarze 9

Pogodowy Armagedon miał się dzisiaj pojawić. I w sumie się pojawił, ale dopiero po południu, do tego póki co niespecjalnie groźny. Mi natomiast udało się pokręcić jeszcze w pełnym słońcu, choć osobiście wolałbym sympatyczne i umiarkowane chmurki.

Wyjazd oczywiście przedpracowy.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Krzesiny -  Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Gdy jechałem przez Krzesinki, zauważyłem krążącą nad lotniskiem kanię. Więc po hamulcach, aparat z plecaka, cykam, a tu nagle zatrzymuje się cywilne auto i jakaś niewiasta prosi mnie o dowód osobisty i pyta czemu fotografuję obiekt wojskowy. Okazało się, że jest pracownicą wspomnianej bazy. Oczywiście dokumentu nie pokazałem, ale wyjaśniłem, że gdzieś mam te ich zabawki, interesuje mnie tylko żywy drapieżnik. Chyba zrozumiała, bo odjechała. W sumie to ciekawe, bo wiele razy chwytałem F16 w tym miejscu i nikt się nie doczepił, a tu proszę. A kania finalnie mi uciekła.

Fotki. Zaczynam od zaległej łyski ze Szczodrzykowa. Pięknie tańczyła na wodzie.
Łyskogodzilla :)
Łyska lubi zabawę
Łyska płynie kraulem
Łyska na szeroko
Jedyne symboliczne zdjęcie kani.
Niewyraźna kania z chyba szpakami
No i rowerówka oraz widokówka :)
W lesie w Borówcu
Widoczek z Kamionek
Do roboty rowerem nie jechałem. I dobrze zrobiłem.

A co jutro? Zobaczymy. Ma padać.

| 01:08 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Kolzwer - poczekajmy na wykładnię prawną, wtedy będziemy się stosować. Teraz można pokazać... ptaka. Bez skojarzeń :) Łyska dziękuje, faktycznie dała czadu :)
| 05:33 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Od roku jest już wielu nadwrażliwych na fotografowanie w pobliżu podobnych obiektów, mnie na terenach kolejowych nie raz się podobni trafiali.

Foty z łyską świetne!
| 00:28 piątek, 24 maja 2024 | linkuj Marecki - też mi się tak wydawało, choć pewien nie jestem. Mam to głęboko wiadomo gdzie - nie można zabronić fotografowania nieba :) Dzięki!

Lapec - z grubsza to pokazałem, tylko werbalnie :) Jest miejscówka do odwiedzenia, skoro się podoba :)
| 23:17 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Łyska z pierwszej fotki pokazała Ci, jaki gest powinieneś pokazać owej pani w odpowiedzi o żądanie okazania dokumentu :P

A widokówka mega klimatyczna (⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠)
| 19:17 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj O ile wiem nie ma zakazu fotografowania obiektów wojskowych. Jeszcze nie weszło nowe prawo. Mogą skoczyć.. Niestety nadinterpretują lub zwyczajnie nie wiedzą. Fajne zdjęcia z łyską.
| 00:08 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj I to jest słuszna teoria! :)
| 00:04 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj A bo te w kropki się maskują jak wojsko!
| 23:29 środa, 22 maja 2024 | linkuj Tylko jest jeden problem - ja tych w kropki nie widzę, a te ze skrzydłami - owszem :)
| 21:26 środa, 22 maja 2024 | linkuj Bezpieczniej fotografować te kanie w kropki ;) I przynajmniej żadna nie umknie!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwo