Śledzony

Wtorek, 14 maja 2024 · dodano: 14.05.2024 | Komentarze 8

Dzisiaj już normalny, czyli nienormalny dla zdrowia psychicznego, dzionek. To znaczy pracujący.

Wyjazd w okolicach dziewiątej. Aura taka jak wczoraj, czyli ciepło i wietrznie.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom. A potem do roboty.

Cessna znów mnie śledziła.
Cessna nadlatuje
Bociek raczej nie :)
Bocian w trawie
Zbliżenie na boćka
Bardziej już myszołów.
Zaaferowany myszołów
No a szosa znów zawitała na Dębinie, na tej, po której podobno - jak twierdzi Rowerowy Poznań - nie da się kręcić na dwóch kółkach :)
Leśna szosówka
No i jeszcze filmik. Udało mi się bowiem skonstruować relację z ostatniego meczu Lecha z Legią. Nie ma co, widowisko na boisku marne, ale doping przy pełnych trybunach (ponad 40 tysięcy ludzi) jednak jest wart uwiecznienia :)

| 01:37 sobota, 18 maja 2024 | linkuj Macie Wartę, macie Cessny, normalnie jak w Poznaniu :)

Dzięki! :)
| 09:55 piątek, 17 maja 2024 | linkuj Cessny też dość często widuję, zwykle startują z pobliskiego lotniska na północ od Częstochowy, położonego w Rudnikach. Foty z boćkiem kapitalne! ;)
Ciekawa dokumentacja meczowego wydarzenia :)
| 23:21 środa, 15 maja 2024 | linkuj Lapec - tak, choć patrząc na grę Lecha to owe rzucanie nagle zmotywowało zespół do lepszej gry :) Niebieski to mój ulubiony kolor, choć w Poznaniu wolę tych zielonych :) A Twoim żółtym życzę awansu, będę trzymał kciuki, tym bardziej, że zacząłem się piłką interesować, gdy w ówczesnej I Lidze rządziła Legia, Lech, GieKSa, a nieźle radziła sobie Warta :)

Marecki - bociek był spokojny, Cessna mniej :)
| 19:49 środa, 15 maja 2024 | linkuj Bociek ostro Ci wyszedł. Cesny i u mnie latają, ale dość wysoko..
| 13:09 środa, 15 maja 2024 | linkuj Za rzucanie petard na boisko klasyczny, dwumetrowy kij we wiadomo co ಠ⁠益⁠ಠ

Awersja do niebieskiego mam oczywiście mocną, ale Lecha lubię - możliwe że za rok się spotkamy na bułgarskiej. Obym był wtedy na żółto ;)
| 00:02 środa, 15 maja 2024 | linkuj JPbike - tak mi się też skojarzyło :)

Huann - czyli klimat podobny do Poznania. Krzesiny z efkami, Żerniki z płatowcami, a do tego szlak nad miastem na Ławicę. Tylko brakuje zabezpieczonych płatów usznych, oczywiście refundowanych :)
| 23:00 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Ja mam oprócz Efów Szesnastych z Łasku także małe samolociki turystyczne niedaleko działki. Firma oferuje turystyczne orzeloty nad okolicą, ale faże trochę dalej - np. nad Łodzią. Stacjonują na malowniczej łące we wsi Ldzań.
| 21:27 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj SP-ROD, czyli służbowy samolocik z Rodzinnych Ogrodów Działkowych :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nekzz