Perkozowo

Niedziela, 12 maja 2024 · dodano: 12.05.2024 | Komentarze 10

Szybki wpis, bo popołudnie aktywne. Poniekąd sportowo, choć niekoniecznie :)

Wyjazd po dziesiątej. Słonecznie, ładnie, ale na polach hulał wiatr.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W Szczodrzykowie najciekawszy sezon się skończył. Teraz czas na zbiory :) Pojawiły się już bowiem młode perkozy dwuczube, uczące się łowienia ryb od rodziców.
Rodzinka perkozów
Szkółka dla młodych perkozów
Mama upolowała
Rodzic przekazuje rybkę
Młode perkozy odkrywają świat
A sam zalew stoi :)
W Szczodrzykowie
Był też potrzeszcz, w klasycznej pozie :)
Wrzeszczący potrzeszcz

| 01:33 sobota, 18 maja 2024 | linkuj Hehe, co racja, to racja :)
| 09:17 piątek, 17 maja 2024 | linkuj Młodym nauka nie idzie w las, co najwyżej w wodę :))
| 23:55 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Z perkozami jest jeszcze szansa - co najmniej przez miesiąc będą jeszcze zebrami, więc życzę powodzenia :)

Tak, potrzeszcz u siebie :)
| 08:57 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Widuje perkozy, ale nie widziałem jeszcze młodych, a może zwyczajnie ich nie obejmuje moja lufa. Potrzeszcz ostry i w swoim żywiole :)
| 00:38 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Huann - niekwestionowalne! :)

Meteor - hehe, fakt :)
| 12:36 poniedziałek, 13 maja 2024 | linkuj Jakby potrzeszcz usiadł na niewłaściwym fragmencie drutu kolczastego, to by miał wytrzeszcz ;-)
| 08:43 poniedziałek, 13 maja 2024 | linkuj Są niewątpliwe plusy posiadania kawałka własnego lasu w malowniczej okolicy.
| 01:24 poniedziałek, 13 maja 2024 | linkuj Huann - wielkie zazdro, zerkając na Twoje działkowe okolice się nie dziwię, jest tam potencjał :)

Andale - jak mi w najbliższych dniach się objawi, to będę wiedział, do kogo z reklamacją :)
andale
| 21:47 niedziela, 12 maja 2024 | linkuj I tak bez pany? Gdzie Twój pech? :)
| 21:25 niedziela, 12 maja 2024 | linkuj A ja dziś wieczorem na działkowym tarasie miałem do kolacji koncert wilgi z dolatującymi znad rzeki pokrzykiwaniami żurawi, a w pewnym momencie dołaczył również bażant! Tło całości robiła świergoląca leśna drobnia :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edyni