Glonowo

Piątek, 10 maja 2024 · dodano: 10.05.2024 | Komentarze 8

Kolejny standardowy niewyspany wypad za mną :)

Niby miało padać, a tymczasem obeszło się bez. Nie obraziłem się.

Wyjazd około dziewiątej. Aura sympatyczna, ale wiać to by mogło jednak słabiej :)

Trasa zachodnia: Poznań - Plewiska - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Żółwik się pojawił :) Chyba świeżo z wody wyszedł, bo jeszcze był oblepiony glonami, co wyglądało z daleka dość makabrycznie.
Żółw w zieleninie
Wypatrzyłem też jednego żurawia.
Żuraw w trawie
Rowerówka pochmurna.
Chmury nad klasykiem
Dystans z dojazdem do pracy, a na Dębinie kolejny czarny junior :)
Kolejny młody czarny dzięcioł

| 23:56 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Hehe, czarny faktycznie, a co do żółwi - szkoda, że to nie błotne :)
| 08:58 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Rozbraja ten czarny.. Tego zółwia to Ci zwyczajnie zazdroszcze. Dębińskie Galapagos :)
| 01:02 niedziela, 12 maja 2024 | linkuj JPbike - nie, "rowerówki" to nazwa moich obowiązkowych fotek z rowerem w każdym wpisie :)

Lapec - nie no, na przykład Leonardo jest niebieski, Rafael czerwony, Donatello fioletowy, a Michelangelo pomarańczowy :) Czy ta odpowiedź wskazuje, że od zawsze i do dziś uwielbiam Żółwie Ninja? :)

Kolzwer - prawie się udało :)
| 21:11 sobota, 11 maja 2024 | linkuj Żółw próbował wtopić się bardziej w otoczenie ;)
| 09:56 sobota, 11 maja 2024 | linkuj Ja tam nie widzę nic makabrycznego. Z bajek wiem, że żółwie są zielone :). Czyli wszystko się zgadza ;)))
| 07:02 sobota, 11 maja 2024 | linkuj A tak fotka z dopiskiem "Rowerówka" to przedstawia drogę rowerową? :)
| 00:10 sobota, 11 maja 2024 | linkuj No w sumie... :) Przecież natura to jest dopiero świętość!
| 19:31 piątek, 10 maja 2024 | linkuj Na ostatnim foto trochę jak naturalna kapliczka z dziobatym świątkiem ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa onage