Wielkie halo

Środa, 8 maja 2024 · dodano: 08.05.2024 | Komentarze 4

Jedziemy na wycieczkę, bierzemy oponę w teczkę... Czy jakoś tak. W każdym razie ja wziąłem dzisiaj w plecak.

Oczywiście zwijaną :) I lekką. Na wszelki wypadek. Na szczęście się nie przydała.

Wyjazd przed dziewiątą, tym razem na wschodnią trasę: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Ładnie było, choć oczywiście wiało.

Wielki mi halo :)
Halo nad Czapuramu
Kolorowe pole
Dębina też jak zwykle nie zawiodła. Zatrzymałem się na chwilę, żeby cyknąć rowerówkę, a tu jak na zawołanie para dzięciołów.
Rowerówka z Dębiny
Poranna Dębina
Para dzięciołów
Dzięcioł duży na obalonym drzewie
Aż się drzewa uśmiechnęły :)
Uśmiechnięte drzewo
Dystans z dojazdem do pracy.

| 00:58 niedziela, 12 maja 2024 | linkuj Hehe :)
| 20:51 sobota, 11 maja 2024 | linkuj Drzewo zadowolone, że bezkapciowo, a ono uwiecznione :))
| 00:26 czwartek, 9 maja 2024 | linkuj Pewnie życzenie się nie spełni, ale oby, dzięki :)

W "Halo" nie grałem, ale faktycznie dzięcioły mnie ostatnio polubiły :) Cyklopy też :)
| 19:32 środa, 8 maja 2024 | linkuj I oby się przydawać nigdy nie musiała. Halo była kiedyś taka gra, fajna. Masz ostatnio szczęście do dzięciołów. Uśmiechnięty cyklop wymiata :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piask