Ukropnie

Wtorek, 30 kwietnia 2024 · dodano: 30.04.2024 | Komentarze 10

Kolejny zalatany dzień. Ale coś tam udało się ogarnąć :)

Zabiła mnie dzisiaj temperatura. Odczuwalna w słońcu grubo ponad trzydzieści stopni - to nie jest normalne jak na koniec kwietnia.

Aha, no i oczywiście masakrował wiatr, który ani przez chwilę pomóc nie chciał.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W Szczodrzykowie są już małe łyski :)
Łyska karmiąca
Mała i duża łyska
Mała łyska domaga się jedzenia
Śmieszka również obecna.
Śmieszka z wodorostem
Po drodze końska dawka dokarmiania :) Dawno nie było.
Dokarmianie konika
Coś do przegryzienia
Jeszcze rowerówka...
W Szczodrzykowie
...oraz dowód na maskrę.
Gorąco. Za gorąco
A oto ten, który zrobił mi dzień - dzięcioł czarny z Dębiny. Fotki zrobione ledwo, ledwo, ale jako dowód są :)
Ukryty dzięcioł czarny
Dzięcioł czarny ze zdziwkiem

| 00:22 sobota, 4 maja 2024 | linkuj Miłego zbierania :)
| 06:53 piątek, 3 maja 2024 | linkuj Na pewno Szpilberg będzie się musiał wysilić, żeby siłę wiatru na filmiku oddać ;). A teraz już jazda dalej zbierać materiał na niego ;)
| 23:46 czwartek, 2 maja 2024 | linkuj Dzięki... Fajnie, że chociaż Ty się cieszysz :)

Coś czuję, że będzie jakaś fajna zawiana relacja za jakiś czas :)
| 05:57 czwartek, 2 maja 2024 | linkuj Jest dobrze - już wyciągnąłem bezrękawnik 〜⁠(⁠꒪⁠꒳⁠꒪⁠)⁠〜. Choć jeszcze Softshell jest w użyciu. Tobie jednak powoli zaczynam współczuć temperatur :\.

Wiatr? Ehh, dziś zaś mam dziś na niego wyjść i kręcić. Zaczynam myśleć, że rower i górki do siebie nie pasują. Znaczy to w sumie bez sensu (bo bardzo pasują) ale niech ktoś tam u góry suszarkę wyłączy bo łeb chce urwać :\. No nic - trzeba było siedzieć w domu, to by się nie narzekało c'nie? heh :P
| 23:42 środa, 1 maja 2024 | linkuj Huann - hehe :)

Marecki - dzięki :) Młode łyski są tak niepodobne do dorosłych i tak małe, że się nie dziwię.
| 17:39 środa, 1 maja 2024 | linkuj Graty za fajnego ostrego czarnego, małej łyski nigdy nie widziałem, chyba mój zoom nie ogarnia.
| 23:41 wtorek, 30 kwietnia 2024 | linkuj W sumie jakby złączyć ptactwo z koństwem, to wyszłoby pegaztwo :D
| 23:38 wtorek, 30 kwietnia 2024 | linkuj Huann - potwierdzam, najgorsze, a ptactwo i koństwo najlepsze :)

Kolzwer - nie chcemy lata, tym bardziej w kwietniu! Dzięki! :)
| 22:37 wtorek, 30 kwietnia 2024 | linkuj Wiało konkretnie dzisiaj, termometr na północnej ścianie pokazywał mi 27°C, dosłownie lato....
Ujęcia ze zwierzakami świetne!
| 21:39 wtorek, 30 kwietnia 2024 | linkuj Ptactwo (i Koństwo;) cieszy, temperatura martwi, a połączenie z wyżowym gniotem, jaki dziś SE (przynajmniej u mnie) wiał to chyba najgorsze z możliwych połączeń.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa luzla