Codziennościowo

Wtorek, 2 kwietnia 2024 · dodano: 02.04.2024 | Komentarze 9

Wróciła codzienność.

Czyli dzisiaj klasyka: pobudka, kawka, rower, praca.

Trasa również klasyczna, zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Miało padać, a tu niespodzianka - przejechałem suchą stopą. Za to ciągle wieje mocno, co ma jeden jedyny plus - magię na niebie.
Malowniczo w Lisówkach
Rowerowe halo
Żółwik na swoim miejscu. Opalanie trwa :) A kawałek dalej przyuważyłem pliszkę siwą.
Opalający się żółw
Pliszka siwa na sianie
Do pracy rowerem, wcześniej jeszcze Dębina. Już zielona :)Dębina już zielona

| 00:43 niedziela, 7 kwietnia 2024 | linkuj Wiem :)
| 19:30 sobota, 6 kwietnia 2024 | linkuj Żółwik the best ;)
| 23:19 środa, 3 kwietnia 2024 | linkuj Huann - cyrylicę znam, języka nie :)

Lapec - w sumie racja :) I w sumie racja :)

Marecki - dzięki, ta była wyjątkowo chętna do współpracy, reszta jeszcze nie :) Żółwie mam w sumie pod domem, ale ich nie reklamuję, bo znów się sekciarze swojskości zbiegną i je wyłowią...
| 18:26 środa, 3 kwietnia 2024 | linkuj Graty za siwą. Też już widziałem, ale niestety w wioseczce pełnej dzieci. Tego żółwia to Ci cholernie zazdroszczę..
| 07:29 środa, 3 kwietnia 2024 | linkuj Czyli skoro do pracy rowerem, to w drugim akapicie brakuje słowa "rower" na końcu :). Dębina jak prawie zawsze w klimacie - bez liści jest w słabszym klimacie ;)
| 00:49 środa, 3 kwietnia 2024 | linkuj CAXAP ;)
| 00:30 środa, 3 kwietnia 2024 | linkuj Meteor - ale zacny :)

Huann - musiałem wygóglać :)
| 23:16 wtorek, 2 kwietnia 2024 | linkuj Jakby była z mlekiem i cukrem, to byłby sachar, a jak z pyłkami - to nawet sachar saharyjski :)
| 21:49 wtorek, 2 kwietnia 2024 | linkuj Zapowiadasz że kawka, a tu pliszka... i chyba z mlekiem, bo siwa ;-) Tak, wiem trochę suchar.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jacys