Eskortowo

Poniedziałek, 11 marca 2024 · dodano: 11.03.2024 | Komentarze 4

Dzisiaj na mtb, bo rano padało. W sumie i tak jestem szczęśliwy, że przestało, więc nie marudzę :)

Normalny dzień roboczy, czyli wyjazd na czczo, ale za to po kawie.

Wiało jeszcze bardziej niż wczoraj, czyli walka o średnią z góry została skazana na przegraną. Życie.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Głuszyna - Babki - Czapury - Starolęka - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Na poznańskich Krzesinach miałem eskortę :)
F16 podchodzi do lądowania
Boczne spojrzenie na F16
Raz jeszcze nawiedziłem tę cholerną wycinkę pod nową drogę w okolicach Borówca.
Znów Nadleśnictwo Babki...
Sarenki z poznańskiego Sypniewa obecne.
Duuuuużo sarenek
Akcja ewakuacja
Ciekawski koziołek
Trafiła się też ciekawa parka żurawi. Takiej różnicy jeśli chodzi o barwy jeszcze nie widziałem.
Dwubarwne żurawie
Zostałem zauważony
Żurawie-słodziaki
Dystans z dojazdem do pracy.

| 00:22 czwartek, 14 marca 2024 | linkuj Wciąż nierozwiązana :)
| 23:37 środa, 13 marca 2024 | linkuj O faktycznie ciekawostka z tą parą żurawi :)
| 00:19 wtorek, 12 marca 2024 | linkuj Też nie wiem, pewnie nikt tego nie wie :) Zapytałem na forum fachowców - cisza.
| 22:26 poniedziałek, 11 marca 2024 | linkuj Faktycznie żurawie nietypowe. Ten bardziej kontrastowy to może jakaś niekaczka-krzyżówka z mandżurskim? Jeśli się krzyżują, bo tego nie wiem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eszcz