Słońcorzeź

Czwartek, 7 marca 2024 · dodano: 07.03.2024 | Komentarze 4

Słońce - reaktywacja.

Wiatr - masakracja.

Czy po prostu nie może być normalnie? :)

Wyjazd jeszcze Czarnuchem, co w sumie było nawet ok, bo podmuchy były tak rzeźnicze, że średniej i tak bym nie wywalczył przyzwoitej, jest więc ta nieprzyzwoita :)

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Zwierzaków kilka wpadło w obiektyw. Łabędź...
Samotny łabędź
...gęgawy...
Para gęgaw
...łyska wśród krzyżówek...
Łyska chowa się wśród krzyżowek
...myszołów...
Myszołów bardzo wysoko
...oraz pędzące sarenki, częściowo nawet uznających zasady pierwszeństwa :)
Pędzące sarenki
Sarenka wymusza pierwszeństwo :)
Słońce na plus :)
Słoneczna rowerówka
A po południu odebrałem szosę. Mam już hamulce z tyłu. Fajna rzecz, polecam :)

| 00:03 poniedziałek, 11 marca 2024 | linkuj Dokładnie tak. Wielki błękit czasem bardziej przeszkadza niż pomaga, przynajmniej na niebie. Na ziemi wręcz przeciwnie :)
| 11:18 niedziela, 10 marca 2024 | linkuj Słońce robi robotę, choć jak już kiedyś wymienialiśmy się spostrzeżeniami, też takim idealnym środowiskiem do fot nie jest. Najlepiej jak jest słonecznie i trochę cumulusów. Tak zwane światło naturalne.
| 00:59 sobota, 9 marca 2024 | linkuj Dziękuję, tak, słońce robi robotę :)

Chętnie bym się zamienił, oddam wiatr za niebo nieco zachmurzone :)
| 11:34 piątek, 8 marca 2024 | linkuj Ze słońcem od razu lepiej, ekstra foty ;)
Po średniej (patrząc z perspektywy przeciętnego Kowalskiego) i zdjęciach w sumie niezbyt widać, że coś wiało, u mnie było bezwietrznie, ale niebo zachmurzone.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tkows