Bez zmian

Środa, 6 marca 2024 · dodano: 06.03.2024 | Komentarze 4

Z musu wyjazd na ciężkim sprzęcie, ale w sumie dobrze wyszło, bo ostatnie kilometrów kręciłem w mżawce. Widocznie tak być musiało.

Wiało nie wiadomo skąd, ale niezbyt mocno, więc postanowiłem sprawdzić co na zachodzie. Bez zmian :)

Trasa to klasyk: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Szarość szarością, ale żurawie muszą być :)
Żuraw idzie przez mgłę
Rozchodzące się żurawie
Poza tym nic ciekawego, prócz tego, że odkryłem nowy ciek :)
Polny strumyk
Widoczków brak.
Klasyk w szarości
Udało się jeszcze sprawdzić stan łąk na Dębinie, niedaleko Warty. Nieźle to wygląda, jeszcze miesiąc temu dało się tamtędy chodzić.
Zalane pola przy Warcie
Łąka pod wodą
Zalane brzozy

| 00:57 sobota, 9 marca 2024 | linkuj Dębina zawsze jest przyjemna :) Dzięki! ;)
| 11:30 piątek, 8 marca 2024 | linkuj Dębina nawet w taki szary dzień przyjemna :) Dobre foty z żurawiami!
| 23:07 czwartek, 7 marca 2024 | linkuj W sumie mam nadzieję, że z tego powodu taki stan wody się utrzyma przez cały rok :)
| 08:01 czwartek, 7 marca 2024 | linkuj No i gdzie teraz będzie stał pan bez majtek i koszulki? :O
Niedobra Dębina :PPP

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyokr