Ładność z minusem

Niedziela, 3 marca 2024 · dodano: 03.03.2024 | Komentarze 9

Znów było ładnie. Ale że wpis dodaję późno, to nie będę się rozpływał nad aurą, tylko skupię na konkretach :)

Wyjazd koło jedenastej, przy pełnym słońcu. Wietrznie, ale przyjemnie.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Najpierw pozytywy. Zaczynam od zwierzaków.

Myszołów...

Słońce w Szczodrzykowie
...oraz poznańska Głuszyna.
Pięknie na poznańskiej Głuszynie
Teraz jedna z największych masakr ostatnich dni, czyli kolejna wycinka... Tym razem Powiat Poznański wymyślił sobie nową drogę z Borówca na Krzesiny, mimo że 500 metrów dalej jest S11, a blisko nie tak dawno oddana inna, przez Kamionki i Daszewice. Nadrzeźnictwo Babki polubiły to. Efekt? Proszę...
Najnowsza wycinka...
To, co Nadleśnictwo Babki kocha najbardziej
Nienawidzę takich rowerówek
Nadleśnictwo Babki...
Z paskudnej perspektywy
Nowe perspektywy :/
Takie tam z Polski...
Będzie nowa śmieszka? :/
Ręce opadają. Oczywiście zapewne będą nowe nasadzenia. Z których przetrwa może połowa. A to, ile straciliśmy już teraz, wyliczyć się nie da.

Na koniec potwierdzenie, że "sezon" się zaczął. Nie tylko tłumy w lesie, ale i na ulicach. Pierwsze 5 kilosów w tym roku zapewne u wielu już pyknęło. A ja, stając za tą parką na zamkniętym przejeździe, już wiedziałem, co się stanie po chwili i wyciągnąłem telefon. Nie pomyliłem się :)

W sumie szkoda, że policji nie było, bo dwa tysiaki od łebka może by czegoś nauczyły :)

| 23:40 wtorek, 5 marca 2024 | linkuj Dzięki :)
| 08:37 wtorek, 5 marca 2024 | linkuj ładnie Ci wyszedł ten myszołów.
| 23:33 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj Lapec - Babki się już chyba niczego nie nauczą :( Głuszyna od zawsze jest piękna, tak samo jak jej nazwa :) Oczywiście już jest lobby, żeby do niej śmieszkę doprowadzić...

Kolzwer - ja tam rowerowo zimę uwielbiam, mniej stresu na śmieszkach :) Teraz znów będzie bezpieczniej na zwykłych drogach, nawet wśród frustratów :/ Oj, lepszy jest :) Jeszcze...
| 11:50 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj Sezon się zaczął i coraz więcej będzie takich cyklistów w weekendy...zimowe miesiące mają swoje plusy.
To samo miałem napisać, co @huann odnośnie kuriozalnej już tabliczki.
Duży plus za pierwsze pięć fot, bo dają nadzieję, że jest tam gdzieś ten lepszy świat ;)
| 09:36 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj Nauczyć to się by te Babki musiały, że jak zostawią jedno drzewo to do jego "ochrony" nie będzie potrzeba ośmiu urzędników ;/

Głuszyna za to klimatyczna ;]
| 00:11 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj Kusiło, ale flamastra nie wożę ze sobą, aż dziw :) Choć coraz częściej mam na to ochotę...
| 23:35 niedziela, 3 marca 2024 | linkuj Nie kusiło dopisanie flamastrem "bez" albo "ex"?
| 23:12 niedziela, 3 marca 2024 | linkuj Dokładnie tak. Jak widzę moje założenie w uchwyceniu tego absurdu się sprawdziło... :/
| 22:10 niedziela, 3 marca 2024 | linkuj Określenie "Droga leśna" w takich okolicznościach jest równie trafne jak nazwanie dojazdu do miejsca straceń np. "Ku strzelnicy".

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jezda