Kopiejka

Sobota, 2 marca 2024 · dodano: 02.03.2024 | Komentarze 9

Dzisiaj generalnie kopiuj-wklej z wczoraj, tylko że z odespaniem i bez pracy. Czyli lepiej :)

Wyjazd po jedenastej, na wschód, bo stamtąd wiało.

Trasa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Gądki - Robakowo - Borówiec - Kamionki - Daszewice - Babki - Czapury - Starołęka - Minikowo - Las Dębiński - dom.

W sumie mało co się zdarzyło. Z atrakcji tylko kierowca, który wyprzedził mnie (a w sumie to minął, bo się zatrzymałem) na światłach, gdy już było czerwone. Ale spoko, miał prawo, mógł nie widzieć, bo przecież gadał przez komórkę :)

Fotki symboliczne, z poznańskiej Głuszyny i spod XP-eka :)
Malownicze pola poznańskiej Głuszyny
Rowerówka podwindowsowa
Win XP pod chmurką
Sarenki przydomowe
A potem słońce zniknęło i było szaro.

| 23:38 wtorek, 5 marca 2024 | linkuj To fakt, niby jeden kraj, niby wpływy podobne (niemieckie), a jednak nie ma lekko :) A ja gwarę uwielbiam i takie smaczki mnie cieszą :)
| 07:39 wtorek, 5 marca 2024 | linkuj No to mamy podobieństwo, nie to co z pociągiem ;). Przez długi czas się z Kuzynem nie mogłem dogadać o co z tą baną chodzi. Przecież to tramwaj a nie zug ;). O rozmowach z kolegą Bimbajem z roboty nawet nie napiszę :))
| 23:19 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj U mnie i tak wiszą, bo szaf mało :)

Z ciekawostek - u Was mówi się na korytarz "antryj", a w Poznaniu "antrejka" :)
| 09:29 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj Na całe szczęście idzie "ozimnienie" ^_^. Nie ma przecież nic lepszego aniżeli wywieszone cztery równe kurtki z antryju ;))
| 00:56 poniedziałek, 4 marca 2024 | linkuj Kolzwer - dokładnie :)

Marecki - witam w klubie, bo miałem chrapkę na słoneczną Dębinę... No ale przynajmniej nie było upałów :)
| 15:46 niedziela, 3 marca 2024 | linkuj U mnie zapowiadało się słonecznie, a po 15-20 minut od domu niebo zasrało chmurami :(
| 13:48 niedziela, 3 marca 2024 | linkuj Najważniejsze, że słońce na zdjęciach zostało, a to tak zawsze jakoś pozytywnie nastraja podczas oglądania ;)
| 23:31 sobota, 2 marca 2024 | linkuj O tak :)
| 22:51 sobota, 2 marca 2024 | linkuj Lepsza kopiejka w garści niż rubel transferowy! ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe