Glut śnieżno-deszczowy

Piątek, 9 lutego 2024 · dodano: 09.02.2024 | Komentarze 9

Piątek wolny, czyli teoretycznie pełen luz i okazja do sympatycznego pokręcenia rowerem.

Taaa...

Od wczorajszego wieczora padał śnieg, a ten stan nie zmienił się do poranka. Wtedy wciąż konkretnie sypało. No cóż, wyspanie się to też cenna rzecz :)

Potem spacer po Dębinie, żeby uchwycić te - mam nadzieję już jedne z ostatnich - białych momentów w lesie.

Potem załatwianie zaległych spraw i sprawdzanie, czy aby pogoda nagle się nie zmieniła. W sumie częściowo tak się stało, bo śnieg zamienił się w deszcz, co generalnie średnio mnie ucieszyło.

W końcu, jakoś po czternastej, stwierdziłem, że już bardziej mocno kropi niż leje, więc pyknę chociaż gluta. Tak zrobiłem, na trasie z Dębca przez Dolną Wildę, Hetmańską, Starołęcką, Minikowo, Czapury, Babki, Głuszynę, znów Minikowo, Starołęcką, Hetmańską i Wildę do domu.

Wycwaniłem się i pojechałem Staruchem. A co, póki jeździ, niech ma :) Choć słowo jazda, patrząc na średnią, może być lekkim nadużyciem.

Sprawdziłem stan zalania pól na styku Poznania i Babek. Jest idealny, czyli taki, że nawet deweloperka zapewne się tu nigdy nie pojawi :)

Wziąłem tylko mały aparat, z obawy przed wilgocią, więc zdjęcia z minimalnymi zoomami.
Piękne mokradło, jeszcze na terenie Poznania
Odbicie w zalanej łące
Moczary w deszczu
Resztki śniegu
Ledwo widoczny żuraw
Drzewo zapewne szczęśliwe
Rowerówka w przerwie od deszczu i śniegu
Jedyny rower ze stopką, to korzystam :)
Jeszcze kadry z Dębiny...
Znów śnieg na Dębinie
Najpiękniejszy ze schronów w resztkach śniegu
Łypiąca bobatka
...oraz jeden z tych, o których było dzisiaj głośno :)
Jeden z tych, o których było dzisiaj głośno
Jutro też ma padać, a ja dodatkowo idę do pracy :/

| 23:45 wtorek, 13 lutego 2024 | linkuj Zima kaszle. A bardziej smarka :)

Nie oddawać upałów!!!!
| 08:10 wtorek, 13 lutego 2024 | linkuj Zima w pełni :D
Patrząc i po Wartostadzie i moczarach to ziemia ma już dość nawodnienia - oddawać upały :P
| 23:18 niedziela, 11 lutego 2024 | linkuj Spokojnie, tu ptactwo nauczone, dobrze wie, jak taktycznie ogarnąć taki drut :)
| 18:00 niedziela, 11 lutego 2024 | linkuj Z takim drutem kolczastym trzeba uważać, kiedyś widziałem nadzianego na niego martwego dzięcioła.
| 00:47 niedziela, 11 lutego 2024 | linkuj JPbike - hehe, no przepraszam, ale jeśli mam do wyboru fury (jakiekolwiek, w tym rowerowe) albo przyrodę, to zawsze wybiorę to drugie :) Dzięki :)

Kolzwer - o tak, dzisiaj zrobiłem im dogrywkę, według mnie bardziej klimatyczną :) Współczuję aury :/
| 18:41 sobota, 10 lutego 2024 | linkuj Malownicze te rozlewiska ;) U mnie śniegu praktycznie nie było...deszczu za to pod dostatkiem...
| 10:00 sobota, 10 lutego 2024 | linkuj Sobotni poranek, włączyłem laptopa, popijam kawusię, zerkam na blog Trolla i jestem ultra lekko zawiedziony, bo spodziewałem się trzcielińskiego klasyka i masę fotek właśnie tych tuningowanych bieda-fur :)

Ale przynajmniej kilka tutejszych ładnych fotek nadaje się na tapetę :)
| 00:19 sobota, 10 lutego 2024 | linkuj To fakt, ale złego słowa nie dam powiedzieć o tych furach, cudownie się za nimi szosą jedzie. No dobra, nie dzisiaj :)
| 00:05 sobota, 10 lutego 2024 | linkuj Ktoś dziś określił, że w Polsce odbył się zlot tuningowanych bieda-fur :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dajaj