Glut biedronkowy

Poniedziałek, 5 lutego 2024 · dodano: 05.02.2024 | Komentarze 9

Zgodnie z zapowiedziami w końcu zaczęło lać.

To znaczy lało w okolicach południa, ja zdążyłem jeszcze zaliczyć gluta w solidnej mżawce łamanej na lekki opad.

W sumie bardziej upierdliwy był wiatr, który okazał się taki sam, jak ostatnio. Koknretnie mnie zniszczył, nie pozwalając na cokolwiek, co by przypominało rozsądną średnią.

Czarnuch jeszcze nie zdążył się usyfić po serwisie, więc... pojechałem Staruchem :) A co! :)

Trasa zachodnia, oczywiście skrócona: Poznań - Plewiska - Skórzewo - serwisówki - Plewiska - Poznań.
Kolorowe kredki - reaktywacja
Teraz hit. Dawno mnie nie było na śmieszce w Skórzewie. No i niespodzianka. Jeszcze z miesiąc temu ten kawałek śmieszki był asfaltowy. Ale nagle pojawiła się Biedronka, więc... zryli asfalt i zrobili podwyższenie z kostki, żeby auta mogły sobie komfortowo wjechać na parking. No comments.
Tu był asfalt, ale jest Biedronka i wjazd na parking...
Prosamochodowy wjazd na... drodze rowerowej. Brawo Biedronka!
Zwierzaków po drodze nie było, ale podczas spaceru przez Dębinę zahaczyłem o karmnik. No i... czyż to nie czyż? A owszem :)
Czyżby czyż? :) Owszem

| 23:50 środa, 7 lutego 2024 | linkuj Nie wiem, jakie i gdzie są osiedla w Skórzewie (wystarczy, że nie ogarniam do dziś tych na poznańskich Ratajach), ale jak ktoś mi w miejsce asfaltu wstawia kostkę, to... nie jestem zachwycony :)

Mi też gnoje nie wysłali drugiej Żaby. Zareklamowałem i dostałem trzy miechy Spotify Premium, które mam gdzieś, bo wolę, płacę i szanuję Youtube Premium. Coś się psuje w tym parazwierzakowym kapitalizmie :)
| 07:56 środa, 7 lutego 2024 | linkuj Jak to koło Osiedla Przyjaznego, to mój kuzyn fajny sklep zyskał ;]. Pewnie też ubolewa że kostkę (jak na moje super wyprofilowaną - oczywiście do czasu xD) tam dali :D. Co do tego odcinka, to bardziej bym się zdziwił jakby więcej barierek tam dali - bo mało jest :P

PS: gnoje z Żabki mi maskotki nie przysłali. Kolejny żabu lata więc w kiecce :P
| 23:50 wtorek, 6 lutego 2024 | linkuj Kolzwer - zrobili mi śmieszkę (inną, pisałem o niej, ale nie mam zdrowia znów wspominać o walce z Rowerowym Poznaniem oraz... PKP) kawałek wcześniej, więc jak każdy szanujący się rowerzysta musiałem zmienić trasę, żeby jej unikać, stąd kredki poszły w zapomnienie :)

Meteor - też bym wolał pisać o takich, a nie o tej, tej! :)

Miciu - biedronkowi, lidlowi, nettowi, kerfurowi... w skrócie: rodacy. Za dużo do ogarnięcia, skoro sens życia w postaci zakupów czeka na skonsumowanie :/ Każdego, kto wydaje pozwolenie na nowy market wzdłuż śmieszek skazałbym na dożywocie jazdy po niej w tę i z powrotem, najlepiej rowerem szosowym :)
miciu22
| 16:43 wtorek, 6 lutego 2024 | linkuj Bo oczywiście Stonkowi klienci nie ogarniają, że włączają się do ruchu, mam i u mnie taki wjazdo-wyjazd z tego sklepu.
| 13:08 wtorek, 6 lutego 2024 | linkuj Eee... liczyłem na jakąś siedmiokropkę, albo przynajmniej arlekina ;-)
| 11:30 wtorek, 6 lutego 2024 | linkuj Dawno tego kredkowego płotu nie pokazywałeś ;) Atrakcji na śmieszkach widać nie może zabraknąć, ot polski regres :))
| 23:20 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj Miciu - a zanim się pokrzywi, to jakiś rowerzysta straci zdrowie dzięki temu wjazdowi. A to Polska właśnie! :)

Huann - hehe, w punkt. To znaczy w kropkę. Z małej :)
| 22:09 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj No proszę, Biedronka skręciła kostkę. Coś dla entomologa o zacięciu ortopedycznym ;)
miciu22
| 20:47 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj Kosteczka musi być, jak to tak bez? :D Już nie długo ładnie się pokrzywi :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yciep