Monsunowo

Sobota, 3 lutego 2024 · dodano: 03.02.2024 | Komentarze 8

Pora deszczowa nadchodzi.

Dzisiaj jedynie preludium, z lekkim opadem, a w sumie mżawką. Mimo wszystko jednak do jazdy wybrałem Czarnucha.

Pora na usyfianie nowego napędu rozpoczęta :)

Trasa bez niespodzianki - polny zachodni klasyk, czyli: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań. A potem do pracy, bo sobota pracująca.

Ciągle urywa łeb, ciągle tak samo. Walki nie było.

Zdjęciowo skromnie, bo aura barowa. Choć w pewnym momencie nawet była szansa na przejaśnienie.
Coś na kształt przejaśnienia
Ale głównie było tak:
Zachmurzone bagno
Ledwo bo ledwo, ale udało się uchwycić sarenki.
Sarenki przykościelne :)
Czujność to podstawa
Za chwilę sarny zaczną biec
Oraz kosa.
Ukryty w szarości kos
A na Dębinie...
Chwila na Dębinie
...pełzacza leśnego.
Pełzacz leśny
I to tyle :)

Aha, o tym, że wiało, świadczy fakt, że prędkość maksymalną osiągnąłem na rowerze mtb jadąc po płaskim. Gdy łaskawie przez kilka sekund dmuchało w plecy :)

| 18:57 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj Andale - nie wiem, Ty jesteś ekspertem od tamtych kierunków :) Moje jedyne związki z Azją są takie, że kiedyś byłem z dziewczyną, która studiowała koreanistykę :)

Meteor - słuszna uwaga :)

Lapec - miewam czasem takie pomysły, ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że trzeba być "gdzieś tam" o którejś. A tego nie lubię :) No słabo jest :/

Kolzwer - i wciąż wieje... :/ Dzięki! :)

Marecki - dzięki, choć wyjątkowo pełzacz wymagał ode mnie większej determinacji w foceniu niż sarny :)
| 12:54 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj Prześwietny ten pełzacz. I znowu sarenki ;)
| 12:12 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj O wiało wtedy konkretnie i u mnie co jakiś czas padało, byle do wiosny... ;)
Ujęcie z pełzaczem świetne!
| 11:51 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj Trzeba było zrobić jak mój kolega :D. Sprawdził wiatr, stwierdził że wieje z zachodu na wschód, to pojechał do Krakowa z wiatrem w plecy, zrobił stówkę i ... wrócił pociągiem :DDDD

Pogoda faktycznie fatalna ostatnio ;/
| 20:59 niedziela, 4 lutego 2024 | linkuj Jakby obrócić fotkę o 90 stopni, to by lepiej do pełzacza pasowało, bo teraz to bardziej z niego wspinacz ;-)
andale
| 18:37 niedziela, 4 lutego 2024 | linkuj Pora deszczowa :) Chociaż ta w Azji taka deszczowa nie była, więc może i porównanie nie jest takie złe :P
| 23:57 sobota, 3 lutego 2024 | linkuj Dzięki :)

No niestety, już musiałem zmienić wszystko - ta zima zabiła mi napęd kompletnie, łącznie z przerzutkami. Naiwnie liczę na to, że już wyluzuje :)
Kuba7033
| 20:27 sobota, 3 lutego 2024 | linkuj Fajne sarny i kos. Teraz nie warto zmieniać napędu. Mój już ledwo żyje, ale do marca chcę na nim dociągnąć.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy