Idzie luty - załóż wiatrówkę

Piątek, 2 lutego 2024 · dodano: 02.02.2024 | Komentarze 5

Wiało. I to jak!

Wiem, nic nowego nie napisałem, ale wspomnieć musiałem :)

Wyjazd przedpracowy, senny. Tym bardziej, że było mega szaro i kompletnie niefotogenicznie.

Trasa zachodnia, kopiuj-wklej: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Tak jak wspomniałem, aura idealna do... nierobienia zdjęć :) Coś tam jednak udało się niewyraźnie uchwycić.

Między innymi myszołowa...
Zaskoczona sarna
Koziołek znad trawy
...oraz ziomka :)
Przeciąganko po głaskanku :)
Rowerówka dokumentacyjna.
Klasyk dzisiaj w wersji niepewnej
I tyle.

Dystans z dojazdem do pracy.

| 19:10 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj O tak :)
| 12:09 poniedziałek, 5 lutego 2024 | linkuj Po pozie czterołapego widać, że to był senny dzień ;)
| 23:47 piątek, 2 lutego 2024 | linkuj Marecki - w sumie słusznie, ale mi głupio tak łysego BS-a zostawiać :) Poza tym liczyłem, że myszak w końcu da mi jakąś szansę na dobre ujęcie, niestety okazał się niereformowalny :)

Huann - hehe :) No ale przynajmniej Bałuty mają blisko do zieleni! No dobra, nie w lutym... :)
| 22:26 piątek, 2 lutego 2024 | linkuj Przyszedł luty, co jest beauty - jak Bałuty. Wiem, bo mam te trzy gracje naraz.
| 19:04 piątek, 2 lutego 2024 | linkuj Fajne spotkania, choć szaro. Ja szczerze mówiąc już pewnych zdjęć nie wykonuję. tzn nie strzelam juz fotek na chama, czego potem zwyczajnie nie chce mi się pokazywać. Stawiam na pewne spotkania i pewne strzały. Szkoda matrycy :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wkeoc