Komforcik :)

Wtorek, 9 stycznia 2024 · dodano: 09.01.2024 | Komentarze 4

Dzisiaj prawdziwy upał - podczas jazdy było minus sześć. Myślałem, czy nie zdjąć koszulki (a przedtem czterech innych warstw ciuchów), ale jednak się powstrzymałem :)

Wyjątkowo wolny wtorek, więc mogłem ruszyć dość późno, żeby mieć taki komfort.

Było słonecznie, ładnie i nawet specjalnie nie wiało. Ale na wszelki wypadek nie ruszałem jeszcze szosy, bo nie wiedziałem, co mnie może czekać w temacie resztek lodu na drogach.

W końcu znów na zachodnim klasyku: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Zimowe wierzby
Znowu na klasyku
Mroźno, ale słonecznie
W oddali widziałem spore stado żurawi...
Spore stado żurawi
Maksymalne zbliżenie na żurawie
...a na świerku "gwiazdkę" z myszołowa :)
Świerk z myszołowem jako gwiazdką :)
Myszołów z profilu
Myszołów na szczycie świerka
No dobra, trochę zmarzłem, nie będę ukrywał. Ale przynajmniej nie było upałów! :)

| 23:14 środa, 10 stycznia 2024 | linkuj No robi :) Ja tylko nieśmiało klikam :)
| 17:12 środa, 10 stycznia 2024 | linkuj Zoom robi robotę :)
| 23:45 wtorek, 9 stycznia 2024 | linkuj Nie było widać, ale czuć owszem :)

Wow, znalazłeś jakiś plus śniegu :) W sumie współczuję :/
| 21:59 wtorek, 9 stycznia 2024 | linkuj W ogóle tam nie widać zimy, też bym tak chciał :)
U mnie zalegający na drogach śnieg odstrasza od jazdy. Wczoraj ściągnęli mnie niespodziewanie na nocną zmianę - wychodząc po godz 21 było -17*C, a w środku nocy... siadły grzejniki elektryczne na moim posterunku... dzisiaj rano kończąc zmianę termometr wskazywał -24*C...wtedy w sumie podziękowałem, że ten śnieg odwiódł mnie od roweru :))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kassa