Mniejszy minus

Sobota, 6 stycznia 2024 · dodano: 06.01.2024 | Komentarze 6

Miała nastąpić temperaturowa masakra już dzisiaj, ale na szczęście jeszcze jeden dzień bez zamarzającego w sekundę oddechu udało się załatwić :)

To znaczy był minus, ale taki do przeżycia - coś między jedną a dwoma kreskami poniżej zera. Plus wiatr, czyli tak odczuwalnie minus pięć.

Podobno jakieś święto, więc sobota wolna i nie było bata, żeby inaczej było, więc się wyspałem. A na rower poszedłem dopiero w okolicach południa.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Gądki - Robakowo - Dachowa - Szczodrzykowo - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - Dębina.

Wyjazd Czarnuchem, bo po wczorajszych opadach jeszcze gdzieniegdzie zalegał lód. W mieście było całkiem ok, ale już na polach, gdzie to, co zwiane z pola zamarzło, było ciekawie. Dobrze, że ruch niewielki i mogłem czasem jechać środkiem drogi, a do tego nie szarżowałem i wolałem olać średnią, ale być pewnym, że nagle nie będę się musiał ratować telemarkiem :) Gratulowałem sobie wyboru pojazdu, bo mijałem (co prawda w "spokojniejszym" miejscu) osobę na szosie i na gravelu, którzy miny mieli nietęgie.

Zdjęć tylko kilka, były ważniejsze sprawy - utrzymanie pionu :)

Sarenki z poznańskiego Sypniewa obecne. Na drugiej fotce z lewej mistrzyni drugiego planu :)
Sarenki z poznańskiego Sypniewa
Z lewej mistrz drugiego planu :)
Trafiła się też w oddali czapla.
Czapla w szarzyźnie
Tak wyglądała część dróg pozna Poznaniem:
Trzeba było kręcić ostrożnie
A tak śmieszki. Olane oczywiście, zresztą jak zawsze :)
Znów z tej śmieszki nie skorzystałem :)
W Szczodrzykowie pusto. Sąsiadów ze wschodu robiących grilla nie liczę.
Rowerówka ze Szczodrzykowa
Staw w Szczodrzykowie
Zobaczymy co będzie jutro. Sam nie wiem :)

| 23:42 niedziela, 7 stycznia 2024 | linkuj Huann - mnie nie, cyrki się przyciągają :)

Kolzwer - o tak, a chyba też bezpiecznie, bo żaden debil zwany formalnie myśliwym nie będzie (chyba) strzelał przy zabudowaniach :) Co do chodzenia to uwielbiam i polecam tę aktywność, w przeciwieństwie do nienaturalnego dla człowieka biegania :)
| 02:07 niedziela, 7 stycznia 2024 | linkuj Sarny widać mają się tam dobrze :)
Święto, a do pracy trzeba było się wybrać, bez roweru, bo zapowiadali śnieg, ale za to w pierwszą stronę zaliczyłem 45-minutowy szybki spacer po ucieczce jedynego autobusu :))
| 01:22 niedziela, 7 stycznia 2024 | linkuj Mnie zadziwiło zestawienie obu na jednej imprezie :)
| 00:35 niedziela, 7 stycznia 2024 | linkuj Huann - bardziej niż ten smok dziwi mnie koleś w sukience :)

Grigor - wiem, wiem, ale nawet tego nie zauważyła :)
| 23:12 sobota, 6 stycznia 2024 | linkuj Ująłeś sarnę w bardzo intymnej sytuacji Tomaszu :-)))
| 20:34 sobota, 6 stycznia 2024 | linkuj Dzisiaj Święto Trzech Króli - w Pięciu Sma...Smokach ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obled