Dwa w jednym

Piątek, 5 stycznia 2024 · dodano: 05.01.2024 | Komentarze 11

Tak dziwnego wyjazdu dawno nie przerabiałem. A pewnie nigdy :)

Zgodnie z obawami, pogoda miała się kompletnie skopać. Ale o dziwo rano tak źle nie było - na termometrze "plus zero" i bez opadów. Do tego pogodynki twierdziły, że zacznie śnieżyć dopiero koło południa. Ale ja im nie ufam, więc wymyśliłem sprytny plan, polegający na zagluceniu, a potem, gdyby się okazało, iż jest ok, dokrętce.

I tak zrobiłem, nawet szosą, kręcąc na wschód trasą: Dębiec - Las Dębiński - Starołęcka - Czapury - Babki - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Dębiec.

Gdy zbliżałem się do Dębca, zaczęło nawalać śniegiem. Pod domem miałem na liczniku 36 kilometrów, ale jazda na wąskich kołach bez bieżnika jakoś mi się nie uśmiechała, więc wleciałem na górę i... zmieniłem rower na Czarnucha. Teraz to mogłem dokręcać! :)

No i dokręciłem, bardziej w deszczośniegu niż deszczu, bo na ziemi nic nie zostawało. Trasa: Dębiec - Hetmańska - wschodnia Wartostrada - Piotrowo - Most Rocha - zachodnia Wartostrada - Dębiec. I z tego wyszło 15 kilosów. Ale na jednym liczniku całość, więc nie rozbijam tego miksa :) Do pracy już rowerem nie jechałem, bo sypnęło konkretnie.

Czas na fotki. Na styku poznańskiej Głuszyny oraz Babek zrobiły się piękne rozlewiska...
Drzewa w odbiciu łąki
Rozlewisko z oddali
Rowerówka znad rozlewiska
Wieczne bagienko
Zbliżenie na zalaną łąkę
Mroczne rozlewisko
W sumie na części Wartostrady podobnie :)
Zalana Wartostrada
No smuteczek :)
Windows bezpieczny :)
Styczniowy Windows
No i zwierzaki. Śpiące sarenki...
Śpiące sarenki
...oraz nurogęsi na Dębinie.
Nurogęsi na Cybinie
Samica nurogęsi
Najbliższe dni są zagadką. Prócz tego, że idzie srogi mróz.

| 23:38 wtorek, 9 stycznia 2024 | linkuj No w sumie masz rację :)

Staszica nie zapraszam :)
| 21:20 poniedziałek, 8 stycznia 2024 | linkuj Podejrzewałbym (rozlewiska) działanie Kopalni Węgla Kamiennego "Staszic" ale chyba aż tyle się nie podkopali. Choć kij ich wie ¯⁠\⁠_⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠_⁠/⁠¯

Można by stwierdzić że pięćdziesiątka samochodowa - na czterech kołach ;)
| 00:32 niedziela, 7 stycznia 2024 | linkuj JPbike - czy fajna to nie wiem, ale na pewno uspokajająca :) Ja póki co nie łysieję, ciekawe jak długo? :)

Grigor - Polska w sumie jest takim mentalnym XP w porównaniu do Win11 :)
| 23:38 sobota, 6 stycznia 2024 | linkuj Windows XP wersja polska.
| 11:14 sobota, 6 stycznia 2024 | linkuj Ano, fajna jest ta zamiana w trakcie jazdy bolidu mięśniowego na taki pasujący do danych warunów :)

Windows XP łysieje i siwieje :) Pocieszę Cię że ja też :)
| 01:59 sobota, 6 stycznia 2024 | linkuj Warta i tak o dziwo jeszcze nie pokazała swojej mocy. I niech nie pokazuje :)

Częstochowie, jak i reszcie Polski, życzmy dalszego omijania :)
| 01:05 sobota, 6 stycznia 2024 | linkuj Widzę, że nie tylko u mnie Warta miejscami wylała. Rozlewiska wśród drzew za to bardzo klimatyczne ;) Śnieg i deszcz dzisiaj łaskawie ominęły Cz-wę, nawet wiatru jakoś nie było, tylko cały czas lekkie minus zero.
| 23:45 piątek, 5 stycznia 2024 | linkuj Huann - dobrze napisane. Dodałbym tylko jeden pewnik: będzie wiało! :/

Meteor - w sumie może warto zapamiętać ten patent? :) Tu w sumie tragedii nie było z białym, ale mokre ostro już zamarza :/

Andale - oficjalnie jeszcze nie zamknęli, pewnie czekają, aż będzie można przemianować na darmowe lodowisko :)
andale
| 22:38 piątek, 5 stycznia 2024 | linkuj Nie widzę barierek na tej Wartostradzie :P
| 21:15 piątek, 5 stycznia 2024 | linkuj Ja kiedyś wykręciłem kombinowaną setkę na trzy-cztery raty i też w sumie na dwóch rowerach ;-) U nas dopiero teraz zaczęło śnieżyć.
| 19:54 piątek, 5 stycznia 2024 | linkuj W styczniu jak w marcu. Idzie luty - zdejmuj buty. Kwiecień-plecień co przeplecie plus czterdzieści i zamiecie, zaś w maju jak na haju. To tak po mojemu w związku z nieustającą "stabilnością" klimatu niegdyś przejściowego, czyli z natury i tak niestabilnego.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zemob