Lekko odwilżowo

Sobota, 9 grudnia 2023 · dodano: 09.12.2023 | Komentarze 9

Odwilż niby się zaczęła, ale na razie średnio jej idzie. Póki co jest ślisko na chodnikach.

Na szczęście drogi przejezdne, co prawda z MTB pod tyłkiem, ale i tak jest większy komfort niż przy ostatnich podróżach przez lodowisko.

Wyjazd poranny, bo dzisiaj do pracy. Pogoda mglista i paskudna, ale za to nie padało i nawet specjalnie mocno nie wiało. Zawsze coś.

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Ze spotkanych zwierzaków: myszołów bawiący się w Batmana...
Myszołów udaje Batmana
...oraz sarenka.
Sarenka z Rosnowa
Większej ilości być nie mogło, bo...
Mordercy znów aktywni :(
...ludzkie ścierwa znów zaczęły bawić się w mordowanie. Tak jak zwykle na całym odcinku zamiennie wrzeszczałem, śpiewałem i wyzywałem na głos, byle tylko ostrzec zwierzaki, żeby się kryły. Pewnie nic to nie dało, ale może chociaż do jednego z tych zwyroli dotarł przekaz bezpośrednio ode mnie, który niezbyt pochlebnie odnosił się do cnoty ich matek. No i mam nadzieję, że polowanie zostało nagle przerwane z powodu nagłej kontuzji jednego z grubasków, oczywiście autorstwa jego ziomala.

Poza tym na śmieszkach nihil novi, więc olewałem. Jedynie dokumentując.
Tu się nic nie zmienia, więc nie korzystam
Komornickie standardy dbania o drogi rowerowe
Jak na moje śnieg na śmieszkach może być przez cały rok :)
Z drugiej stronu ludzkiej świadomości - fascynują mnie istoty, które wolą po lodzie chodnikiem, mimo że to nielegalne, niż po ludzku czystym asfaltem. Pewnie jakby się ich zapytać, to by było, że się boją. Ja też. Takich ludzi :) Szczególnie tych w sile wieku, bo osoby starsze jeszcze jestem w stanie jakoś wytłumaczyć.
Po co zgodnie z przepisami i bezpieczniej, skoro można chodnikiem i po lodzie?
Jeszcze zamglona rowerówka.
Mglista rowerówka
Dystans z dojazdem do roboty.

| 23:37 piątek, 12 stycznia 2024 | linkuj Brawo, również za odwagę, bo przecież dla nich mogliście być dzikami z ASF-em. Przecież mieliście rowery :P

Też tego nie rozumiem. To znaczy rozumiem, bo zima jest porą roku, podczas której czuję się na rowerze jak człowiek, który ma mózg i zdolność logicznego myślenia, a "tu-masz-ścieżkowcy!!!" o nich zapomnieli, do tego w promocji 100 procent debilizmu oraz braku empatii gratis...
| 23:50 czwartek, 11 stycznia 2024 | linkuj Ze znajomym kiedyś natrafiłem na taką tabliczkę w lesie, innej drogi przejazdu nie było, więc też z myślą o zwierzętach przejechaliśmy, jak najgłośniej się dało, poskutkowało, bo na końcu czekali myśliwi z niezbyt zadowolonymi minami :))
Jeszcze pół biedy jak walczy z tą ośnieżoną śmieszką rowerową, gorzej, jak taki zygzakuje chodnikiem, a obok jest czarny asfalt.
| 23:48 poniedziałek, 11 grudnia 2023 | linkuj W Ogame nigdy się nie wciągnąłem, na szczęście :) Może kiedyś te cholerne Wojny nadrobię, bo skoro zostałem namówiony do rocznej subskrypcji Disneya, to obejrzę wszystko, w końcu cebularstwo zobowiązuje :)

Hehe, Twojego kuzyna poznałem, ale o chodnikowanie bym go nie podejrzewał. Przekaż, że czas poznać świat asfaltów. I pozdrów :)

Fakt, żyję. Chyba znów będę musiał uzupełnić dystans wyjazdu, dzięki :)
| 09:25 poniedziałek, 11 grudnia 2023 | linkuj Gwiezdne Wojny to kojarzę ino ze zlotów gry internetowej Ogame. Jak dobrze że się z tego nałogu wyleczyłem :). A film mi się nie podobał :PP

Chodnikowiec podobny do mojego Kuzyna ze Skórzewa, ale mam potwierdzenie => to nie był on. Ponoć nie widzi logiki w jeździe zimą :P

Skoro napisałeś ten wpis, to znaczy że żyjesz. Chwali się xD
| 00:14 poniedziałek, 11 grudnia 2023 | linkuj JPbike - mam jeszcze wersję z mniej parlamentarnym przesłaniem, ale nie chcę jeszcze bardziej zaśmiecać internetu :) Hehe, no dobra, lecz chyba w tej sadze nic o rowerach nie ma, więc opcja odpada ;)

Huann - ja nie byłem w stanie w całości obejrzeć ani jednej części, klimaty sci-fi zawsze mnie odstręczały, za wyjątkiem "Diuny" (której oczywiście nigdy nie doczytałem do końca) oraz genialnej "Gry Endera". Ale to książki. No dobra, jeszcze Yans dawał radę. Ale to komiks. Może na starość coś mi się zmieni, czyli już niedługo :)
| 23:31 niedziela, 10 grudnia 2023 | linkuj Najstarsze 3 części Gwiezdnych Wojen to dla mnie bardzo miłe wspomnienie dzieciństwa. Reszta jest taka sobie, choć te trzy najnowsze niby ciut lepsze. Odprysków pobocznych z ostatnich lat jako przerostu efektów z kompa nad całą resztą kompletnie nie trawię.
| 19:58 niedziela, 10 grudnia 2023 | linkuj Prawidłowo sfociłeś fotę z tabliczką polowaniową - ostrość prawidłowo skierowałeś na Twoją rękawiczkę ze słusznym przesłaniem :)
A "Gwiezdne Wojny" - wolałbym abyś je trawił chociaż w części - np. gdybyś miał w sobie krew pochodzącą w rodu Jedi to wyobraź sobie w jakim celu wykorzystałbyś ową potęgę MOCY ... :)
| 23:34 sobota, 9 grudnia 2023 | linkuj Hehe, Yoda jest chyba jedyną postacią z "Gwiezdnych Wojen", którą toleruję, bo całej serii nie trawię z całego serca :)
| 22:17 sobota, 9 grudnia 2023 | linkuj "Wśród myśliwych i rowerzystów chodnikowych logiki nie szukaj - chyba, że czas tracić zamierzasz."
Przestawnym rzekł szykiem Yoda Mistrz ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kogod