Polskopigułkowo

Wtorek, 5 grudnia 2023 · dodano: 05.12.2023 | Komentarze 8

Utrzymuje się mróz, utrzymuje się słońce, niestety do zestawu doszedł niechciany towarzysz - silny, zimy wiatr, który mnie centralnie dzisiaj zabił. Na szczęście w przenośni, choć średnia faktycznie jest trupem.

Wyjazd przed pracą, na wschód, bo stamtąd powiewało. A ja wiedziałem, że będą problemy.

No i były, bo te rejony są zasrane - nie bójmy się tego słowa - śmieszkami, które (hje, hje) mają ułatwiać życie rowerzystom. I uławiają, bo przez to, że są na zadupiach całkowicie zapomniane, pozwalają normalnie kręcić asfaltem. Niestety jest jeden szkopuł - czasem wzdłuż pojawia się zakaz jazdy rowerem, co oznacza loterię, a w sumie pewność, że trafi się jakiś frustrat. Dzisiaj wolałem się cofnąć na wysokości Żernik, bo z debilami z osobówek mogę sobie podyskutować, ale z tirami, które tam suną jeden za drugim, mam małe szanse.

Wyszła trasa kombinowana, nawrotkowa: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Żerniki - Koninko - Szczytniki - Sypniewo - Głuszyna - Babki - Czapury - Wiórek - Czapury - Starołęcka - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

Śryż już na dobre się zadomowił tak na Warcie obok Dębiny, jak i obok WPN-u.
Śryż na Warcie
Śryż płynący przez WPN
Poza tym było całkiem malowniczo.
Słońce nad poznańską Głuszyną
Zimowe słońce
Dla kontrastu zimowy XP.
Zimowy XP
Drogi... no cóż, mogło być gorzej :)
Warunki umiarkowanie idealne
Dębina objechana.
Rowerówka z Dębiny
A tu wspomniana wyżej Polska w pigułce.
Polska w pigułce
Zwierzakowo kiszka. Ale za to gawron dał sobie zrobić sesyjkę :)
Gawron z profilu
Gawron mi się przypatruje
Gawron udaje, że śpiewa
Gawronowe profilowe
Dystans z dojazdem do pracy.

| 23:52 środa, 6 grudnia 2023 | linkuj Huann - maseczki cenię za to, że nie tylko chronią, ale i za to, że wielu pysków nie musiałem oglądać :) Berlinki wolę w postaci żyjących istot, jak i tektury, czy cokolwiek w tym jest :) Wciąż się zabieram, YT Music kusi innymi nowościami, skoro płacę, to... mam problem :) Dzień dobry... wieczorem :)

Lapec - hehe, z grubsza trafiłeś z godziną :)

Kolzwer - gawron wie, że należy się z tego śmiać :) Niestety człowiek to istota ułomna, więc woli agresję... :/

| 22:57 środa, 6 grudnia 2023 | linkuj Śmieszki zimą faktycznie przyprawiają o śmiech...nawet gawron się z nich śmieje na przed ostatnim zdjęciu :)
| 14:22 środa, 6 grudnia 2023 | linkuj Piękne zdjęcie zimowego słońca o 11:00 w nocy ^_^
| 09:16 środa, 6 grudnia 2023 | linkuj To właściwie mam ze wszystkim na odwrót, bo:

Do maseczek mam absmak.

Berlinki kojarzę w różnych konfiguracjach.

Zabrałem się od razu, bo 18 lat czekania na nową płytę zobowiązuje.

I dzień dobry :)
| 00:15 środa, 6 grudnia 2023 | linkuj W sumie to mam do maseczek sentyment :)

O Berlinkach mało wiem. Na szczęście :)

Zrobiłeś smaka, muszę w końcu się zabrać :)

Dobranoc!
| 00:06 środa, 6 grudnia 2023 | linkuj Jeszcze chwila i wrócą maseczki i każdy będzie wyglądał jak każdy ;)

Hatifnatowie wyglądają jak Berlinki z pobocznymi Berliniątkami.

Z nowej płyty Lecha mniej lub bardziej polecam całość, ale szczególnie (nie tylko ze względu na tytuł)

Zatem - Good Night!
| 23:42 wtorek, 5 grudnia 2023 | linkuj No jest to jakiś pomysł, ale w czasach rejestratorów pewnie za wiele tych worków bym nie zdążył zamontować, zanim bym o sobie artykuł gdzieś przeczytał :)

Zima i Muminki to słuszne skojarzenie. Zamrożeni Hatifnatowie by najbardziej pasowali, o Buce nie wspominając ;)
| 22:05 wtorek, 5 grudnia 2023 | linkuj Hmm, może trzeba wozić czarne foliowe wory do zimowego zakrywania abSRUrdów?

Piękna (choć rowerowo uciążliwa) zima - jak widzę ten śryż, to całkiem mi się kojarzy (nie wiem czemu) z jakimiś przygodami Muminków. W sumie mogłyby pływać na takich krach.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa itepe