Międzygatunkowo

Piątek, 10 listopada 2023 · dodano: 10.11.2023 | Komentarze 7

Kolejny przedpracowy wyjazd w całkiem jeszcze przyzwoitych warunkach. Oczywiście prócz wiatru :)

Wyjazd koło dziewiątej, na głodnego, ale za to z dużą ilością debili na drogach. Coś za coś :)

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Wizualnie było jeszcze ładniej niż wczoraj.
Klasyk-ideał :)
Klasycznie na klasyku
Niebo nad Wielkopolską
Zwierzaków brak. Tych dzikich. Ale za to w Trzcielinie pełna radocha. Z daleka zobaczyłem znajomego pieska.
Piesek czeka :)
A on mnie :)
Piesek do mnie pędzi
No i się zaczęło. Zdecydowanie potrzebował głaskania od człowieka :)
Pragnący przytulenia piesek
Prawie zasnął :)
Szczęśliwy, bo przytulony, wiejski piesek :)
Te oczy nie mogą kłamać. Bo psie
A po chwili, z lekką nieśmiałością, dołączył kotek, ewidentnie jeszcze nieoswojony. Cóż, chwilę mi to zajęło, ale i on się przekonał, że niektórym ludziom można ufać :) A przy okazji wyszło kombo: wiejski pies, wiejski kot i wiejski człowiek :)
Jeszcze lekko nieufny kotek
Kotek nieśmiało przybywa
Tak też można się łasić :)
Jak pies z kotem
Psio-kocie pieszczoty
Ktoś tu na drugim planie też się domaga :)
Dwa szczęśliwe pychole :)
Dwaj wiejscy ziomale :)
Kotek liczy szprychy
Przyjaźń międzygatunkowa :)
Kotek pozuje
W sumie nie wiem, co tu się wydarzyło :)
Piesek podaje łapkę, kotek jak zwykle w swoim świecie :)
Ciężko było odjeżdżać :)

Do pracy Czarnuchem, bo zahaczyłem o Dębinę.
Na platformie w Lesie Dębińskim
Na koniec jeszcze słoneczny kadr z tego najpiękniejszego lasu :)
Oświecona Dębina

| 00:30 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj Chyba czują, że ja jakiś inny, bo prozwierzakowy :)
| 00:14 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj Widać, że zwierzaki wyczują do kogo można podejść ;)
| 01:19 niedziela, 12 listopada 2023 | linkuj Lapec - jesteśmy najgorszym gatunkiem, na jaki Ziemia mogła trafić... Biedna :/ Mam nadzieję, że marsjanie, jeśli istnieją, przynajmniej nie zabijają swojej planety. Co do kotków fakt - ciężko wyprać, więc szprychy są lepszą opcją :)

JPbike - hehe, piękna perspektywa, dzięki, ale zapewne jestem tam jedną z niewielu atrakcji, więc korzystają :)
| 19:54 sobota, 11 listopada 2023 | linkuj Bez wyjątku - w Trzcielinie jesteś sławny wśród zwierzaków :)
A te oswojone, tegoż sobotniego wieczoru pewnie na spotkaniu ze znajomymi komunikują się ze sobą - temat nr.1: "Uwielbiam tego rowerzystę, który do nas przyjeżdża" :)
| 08:36 sobota, 11 listopada 2023 | linkuj Zwierzaki pełna zgoda, a co poniektórzy (z tego samego gatunku) nawet w jednym kraju się pokrócą xD. Jesteśmy zdecydowanie gorszym gatunkiem.

Kotki (wiem co piszę) mają dziwne zamiłowanie do ocierania się o szprychy heh. Lepsze to ... niż ocieranie się o napęd :D
| 01:23 sobota, 11 listopada 2023 | linkuj Oj tak, zapsiefajni :)

Zaglądam dość często, tylko głaskuluby dość rzadko są widoczne :)
| 20:16 piątek, 10 listopada 2023 | linkuj Ale fajni psi(i-koci)jaciele! :) Musisz tam częściej zaglądać, bo się potem zaległości w głaskach robią!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzedz