Wiosnojesień

Wtorek, 7 listopada 2023 · dodano: 07.11.2023 | Komentarze 8

Znów słońce. Dziwnie jakoś :)

Ciągle łeb urywa. Tu akurat czuję się niezaskoczony.

Wyjazd poranny, po kawie i tylko kawie.

Trasa antylubońska: Poznań - Plewiska - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

W Szreniawie w oddali kombo: żurawie i czapla.
Dwa żurawie i czapla w tle
Klangor na polu
Polna czapla
Żurawie odlatują
O, tam z tyłu były :)
Na styku Szreniawy i Rosnowa
Trafił się jeszcze kruk...
Zamyślony kruk
Kruk skupiony na trawie
...a w oddali, daleko w trawie, znajomy koziołek jednorożec :)
Tył koziołka
Jednorożek w trawie
Pod wierzbami koło Konarzewa błocko.
Błocko między wierzbami
Gdy się odwróciłem zobaczyłem takie coś, cokolwiek to jest, a zapewne walec :)
Takie coś sobie jechało
Do pracy rowerem, a wcześniej jeszcze Kropa postanowiła pokazać, że jesień mamy pełną gębą :)
Kropa ledwo widoczna w liściach
Leci taran :)
Kropa z typową zabaweczką :)

| 00:39 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj Na kijki zawsze ma formę :) Gorzej, że co jakiś czas wraca kasłanie :/
| 00:17 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj Kropa w formie :)
| 23:52 czwartek, 9 listopada 2023 | linkuj Hehe, niestety to tak nie działa. A szkoda :)

Kropa ma swoje fazy w temacie kaszlu, ważne, że pies wciąż humor ma na poziomie szczeniak plus :)
| 14:37 czwartek, 9 listopada 2023 | linkuj A może za dużo glutów robisz? :). Oby, ale na poważnie to dobrze że Kropa ma się (mogło być oczywiście lepiej) dobrze :))
| 00:42 czwartek, 9 listopada 2023 | linkuj I oby u Was tylko rehabilitacja, i oby jak najdłużej w ogóle! Pies kochany (a jest!) ma 100 razy więcej do mocy :)
| 00:17 środa, 8 listopada 2023 | linkuj I oby tak dalej :) U nas tydzień bez psiego lekarza to tydzień wyjątkowy - choć ostatnio (odpukać) głównie tylko laserowa rehabilitacja i zastrzyki z witaminą B12...
| 23:46 wtorek, 7 listopada 2023 | linkuj Kropa jest zawsze, tylko energii (mojej, nie jej) na uchwycenie brakuje :)

Regularnie u weta z kaszlem, a nawet wetów (pół Poznania już ją zna), którzy w końcu się poddali i stwierdzili, że ten pies tak ma, a skoro tak, to trzeba z tym żyć. Leki na zapas przepisane, kundel pełen energii, opcje najgorsze raczej wykluczone, więc... kijkujemy :)
| 22:50 wtorek, 7 listopada 2023 | linkuj Dawno nie było Kropki, zatem jej widok cieszy w całej patyczkowej rozciągłości :))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mocso