Zachód na południu

Niedziela, 5 listopada 2023 · dodano: 05.11.2023 | Komentarze 8

Sympatyczna niedziela za mną.

W sumie byłaby jeszcze bardziej sympatyczna, gdybym wcześniej wstał, ale takie wynalazki to nie dla mnie, więc trochę z dzionka straciłem. Ale nie żałuję :)

Wyjazd około jedenastej, wyjątkowo po śniadaniu. W sumie lubię to :)

Trasą była południowa pętelka: Poznań - Luboń - Wiry - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Baranowo - Krajkowo - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Wiry - Luboń - Poznań.

Plusem czasu zimowego jest to, że można podziwiać zachody w środku dnia. Skorzystałem :)
Wczesny zachód
Piękne niebo na zachodzie
Słoneczny listopad
Słońce nad resztką lasu
BS-owa blokada niestety znacznie uszkodzona. Lekko naprawiłem i postawiłem wieżyczkę :) A las niestety zas..mrodzony autami :/
Rozwalona BS-owa blokada
Blokada częściowo naprawiona :)
Głębia lasu
Myszołowa widziałem. Przez całe kilka sekund :)
Myszołów na balocie
Nagły odlot myszołowa
Merynosy odwiedzone :)
Owczy pyszczek
Pan merynos
No i jeszcze pewien podpoznański wodospadzik :)
Listopadowy wodospad w Łęczycy
Spoko było jak na listopad. Aż dziw.

| 00:54 sobota, 18 listopada 2023 | linkuj Mam dwie lewe ręce do takich rzeczy, ale obiecuję amatorską odbudowę nawet po niechcącym ataku Milusia! :)
| 21:48 piątek, 17 listopada 2023 | linkuj A, tu jest to Mirmiłowo :-) To teraz nie pozostaje nic innego, jak przypomnieć sobie Kajkosze, by podejrzeć szczegóły konstrucji i wykorzystać w praktyce ;-P
| 00:50 wtorek, 7 listopada 2023 | linkuj JPbike - ależ nie ma za co, wciąż mam w planach nadrobić wszystkie Kokosze na tablecie, na razie mozolnie pochłaniam Thorgale :) A pan merynos, póki nie dostał trawki, traktował mnie jako rywala i chciał się trykać :)

Marecki - dzięki :) No nie mogłem odpuścić jednemu i drugiemu :)
| 19:46 poniedziałek, 6 listopada 2023 | linkuj Świetnie na tym balocie, ale te pierwsze światełko, (zółte) bardzo ciekawe..
| 18:44 poniedziałek, 6 listopada 2023 | linkuj No i bardzo interesujący kształt i strukturę rogów ma ten merynos :)
| 18:42 poniedziałek, 6 listopada 2023 | linkuj "Gród Mirmiła" - to jest myśl i dzięki za przypomnienie o Kajku i Kokoszu :)
| 23:27 niedziela, 5 listopada 2023 | linkuj O tak, to ma znaczenie, tak samo jak dobór trasy, bo na polach na zachodzie nawet nie walczę, sam wiesz czemu :) Gdyby nie debilna, do tego teraz zasyfiona kompletnie śmieszka w Łęczycy, średnia byłaby lepsza, ale w tej sytuacji cieszy brak gleby :)

Domyślam się, że jak podjedziesz ze sprzętem, to powstanie co najmniej fortyfikacja godna Grodu Mirmiła, więc pierwszy palik przygotowany :)
| 21:37 niedziela, 5 listopada 2023 | linkuj ..."wyjątkowo po śniadaniu" - to się ceni, co widać po dobrej średniej :)

Cierpliwości odnośnie odbudowy blokady - sezon "grzybiarzy" powoli się kończy...
A wieżyczkę wykadrowałeś tak jakby miała super-ostry szczyt :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czaso