Lepiej niż gorzej

Piątek, 3 listopada 2023 · dodano: 03.11.2023 | Komentarze 12

Miało być gorzej, ale o dziwo było... trochę lepiej. Choć i tak słabo :)

W nocy i nad ranem lało, jednak na szczęście grubo po ósmej przestało. W to mi graj - ogarnięcie Czarnucha i w drogę.

Spodziewałem się, że będę latał, a tu miłe zaskoczenie: silny wiatr wyjątkowo (choć raz!) ominął tę część Wielkopolski i jechało się mało upierdliwie.

Trasa zachodnia: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Nie było za bardzo czego focić, bo i aura słaba, i zwierzaki niechętne do pokazania się. Z daleka koziołki, w tym znajomy "jednorożec"...
Sarenki pod domami
Zbliżenie na ziomali, w tym jednorożca :)
...no i jeszcze bardziej znajome koniki.
Końskie czułości
Głaskanko obowiązkowe
Poza tym nudy.
Jak zwykle na klasyku
Może i ładne, ale po prostu w praktyce debilne. Sadzić drzewa, zakazać śmieszek!
Do pracy przez Dębinę między innymi. A z tego samego lasu jeszcze motyw Dębina Witch Project :)
Dębina Witch Project :)

| 00:54 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj Dlatego tak bronię ją przed najeźdźcami, również rowerowymi :)
| 00:23 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj Dębina to wyjątkowe miejsce :)
| 23:32 wtorek, 7 listopada 2023 | linkuj Jak zwykle :) Na szczęście tym razem pozytywnie.
| 09:09 wtorek, 7 listopada 2023 | linkuj Radary jednak kłamały :)))
| 00:53 wtorek, 7 listopada 2023 | linkuj Ja sam go do dziś uwielbiam :) Na równi z pierwszą "Piłą" :)
| 19:46 poniedziałek, 6 listopada 2023 | linkuj Kapitalne skojarzenie z horrorem, którym 20 lat temu sporo osób żyło :)
| 00:49 niedziela, 5 listopada 2023 | linkuj Hehe, to nie takie proste, bo nie zawsze do pracy rowerem, nie zawsze w ogóle rowerem, do tego urlopy, święta i inne takie :)
| 08:31 sobota, 4 listopada 2023 | linkuj Ile kilosów zrobiłeś w tym roku?
Obliczenia są proste - 63km (dziennie) x 365 (dni w 2023) = 22995km :)
| 23:44 piątek, 3 listopada 2023 | linkuj Eliza - był cichym bohaterem, to nasze drugie foto spotkanie, więc dopiero ujawniłem :) Dzięki! :)

JPbike - hehe, nawet 63 kilosy wpadły, bo jeszcze z pracy wróciłem :) Zmusiliście mnie do aktualizacji "na bieżąco", bo o tym najczęściej zapominam, więc w sumie nie wiem, ile kilosów zrobiłem w tym roku. Smacznego piwka na zaś życzę! :)

Huann - coś w tym jest, choć zdjęcie zrobione z pozycji nóg ;)
| 22:57 piątek, 3 listopada 2023 | linkuj Bike Dzicz Project, bo to w końcu Dzika Dębina!
| 22:47 piątek, 3 listopada 2023 | linkuj No tak, zarówno Lapec i ja byliśmy pewni że tegoż dnia raczej przyglucisz, a tu proszę... 57km.
Więc przegraliśmy i gdy piszę tego komcia to jestem po 3 piwach ...
eliza
| 20:27 piątek, 3 listopada 2023 | linkuj Ale świetny koziołek:)) jakoś przegapiłam jego wczesniejszą obecność. No i ostatnie zdjęcie doskonałe!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orzow