Po prostu piękny dzień :)

Środa, 11 października 2023 · dodano: 11.10.2023 | Komentarze 13

Korzystam z wolnego, który sobie zaplanowałem na tę część października. Jest okazja, żadnych wypadów póki co nie planuję, można się polenić i przede wszystkim nadrobić część zaległości.

Wyspanie się udało, pogoda dzisiaj również. Znakomite 20 stopni na plusie, czyli moja górna granica ciepła, który nie męczy. Tylko wiało, no bo kiedy nie wieje? :)

Rowerowo trasa polna, zachodnia (Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań), co przy dzisiejszych podmuchach oznaczała zdecydowany brak walki.

A po południu wypad do Wielkopolskiego Parku Narodowego (na odcinku Puszczykowo - Wiry), który aktualnie rządzony jest (oby już niedługo) przez myśliwego i barbarzyńcę z nadania wiadomo kogo, ale nawet takie marne istoty nie są w stanie zabić piękna tego miejsca. Więc od relacji z niego zaczynam, bo było wręcz przecudownie. Taki październik to ja rozumiem :)
Las cieniem malowany
Leśny tunel na granicy WPN
W jesiennym tunelu
Szynobus jedzie przez WPN
Gdy na chwilę poszedłem w bok, skuszony prześwitem, zaskoczyłem odpoczywające dziki. Mnie one też zaskoczyły, więc fota jedynie symboliczna :) Dobrze, że Kropa była wtedy zajęta kijkowaniem. Żona w sumie też :)
Dzik na mnie zerka
No i jeszcze foty z roweru. Skromne.
Rowerowy klasyk z bliska
Spokojnie nad Lisówkami
Krucze zebranie
Żółwik jeszcze całkowicie nie zasnął :)
Żółwik wbrew pozorom jeszcze nie śpi :)
Mi tam jeszcze było mało, więc na koniec zachód słońca na Dębinie.
Zachód słońca na poznańskiej Dębinie
Udany dzień. Pięć dych na rowerze plus ponad czternaście piechotką. Lubię to :)

Jutro za to... deszcz :(

| 01:00 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj WPN jest genialny, do tego powiązany z koleją, i to jaką! Przecież to linia na Wolsztyn :)
| 00:53 środa, 17 stycznia 2024 | linkuj Wspaniale w tym WPNie, a nawet kolejowy kadr wpadł ;)
| 01:29 sobota, 14 października 2023 | linkuj W jakim lesie? Przecież wiemy, że aktualnie [CENZURA, CISZA WYBORCZA] :)
| 08:19 piątek, 13 października 2023 | linkuj Bo to mądre zwierzęta i w końcu zostały w lesie? :>
| 01:15 piątek, 13 października 2023 | linkuj Lapec - tego OCZYWIŚCIE nikomu nie życzymy, szczególnie wyborcom partii rządzącej :) Wara, oczywiście!!! Ja tam chwalę dziki, a niestety domyślam się, czemu ich nie widzisz :(

JPbike - dzięki wielkie :)

Meteor - oj, dopisała :) Nawet jakby mi tam szynobus, nie wspominając o parowozie, wjechał, to bym nie marudził, bo ten szlak jest genialny w każdym aspekcie :)
| 19:35 czwartek, 12 października 2023 | linkuj Pogoda faktycznie dopisała. Ta seria zdjęć leśnych dróżek z kolejnym zdjęciem wygląda jakbyś nagle na nich wyjechał ci pociąg na czołówkę ;-P
| 18:48 czwartek, 12 października 2023 | linkuj Jedno co mogę skomentować - piękne ujęcia WPN cyknąłeś :)
| 08:25 czwartek, 12 października 2023 | linkuj Zefirek wczoraj na Śląsku był taki, że łeb chciało urwać :P. Walka jednak była!! Walka żeby do domu dotrzeć oczywiście ;). Jutrzejszy deszcz jest potrzebny - może się "emeryty" na niedziele pochorują :DD

WPN jak zawsze kapitalny - wara od niego!

PS: O, dzik => dawno nie widziałem, co chwalę :PP
| 00:47 czwartek, 12 października 2023 | linkuj To fakt. Ale ja nie mam sentymentów - od zawsze mam swoich, na których głosuję z mniejszą lub większą chęcią (niestety najczęściej mniejszą, długa historia). Tym razem zmienia się to, że staram się nie jechać ostro na innych, mimo że wiem, iż po wyborach na część z nich nie można będzie liczyć, bo to karierowicze... Choć kusi czasem coś tam w mediach społecznościowych mocniej napisać, ale mimo wszystko są ważniejsze sprawy, więc resztką sił się ograniczam :)

Co zrobiłem, żeby być w zgodzie ze sobą: dopytałem kilku kandydatów o kwestię zieleni i już jestem świadom, na kogo mogę liczyć. Z "mojej" opcji wygrała posłanka, której nie było w biurze, ale sama z siebie zadzwoniła, żeby porozmawiać w tym gorącym okresie. Ma mój głos, a ten drugi z "taktycznych" zagospodaruje M. :)
| 00:28 czwartek, 12 października 2023 | linkuj Kiedyś wybory były prostsze: głosowało się na mniejsze zło. Teraz to istna ekwilibrystyka polityczna: głosuje się z rozsądku nie na tych, za którymi jest się sercem, jednocześnie najbardziej trzymając kciuki z kolei za tych, których z tej trójki najmniej się lubi - żeby w ogóle weszli!
| 00:14 czwartek, 12 października 2023 | linkuj Mallutky - też mnie zachwyciły :) Na ostatni dzwonek, ale zdążyłem.

Huann - oby, oby! :) Jako politolog, przynajmniej z wykształcenia, wiem, że może być różnie, poza tym na tyle poznałem arkana polskiej sceny politycznej, że mało komu ufam, ale jedno jest pewne: tylko kota trzeba zostawić :)
| 22:54 środa, 11 października 2023 | linkuj Oby więcej takich dni :)
A października piętnastego pogonimy... nie, nie kota, kot może zostać - on niewinny! ;)
mallutky
| 22:16 środa, 11 października 2023 | linkuj Piękne te tunele z drzew

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciest