Paskud

Sobota, 7 października 2023 · dodano: 07.10.2023 | Komentarze 6

Matko, jak paskudnie się zrobiło...

Rano padało, potem przestało, potem znów kropiło, a gdy jechałem do pracy już lało. To nie było fajne.

Wiało tak, że ledwo pion momentami można było utrzymać, a podmuchy w plecy były tylko wyjątkiem. Nawet przez chwilę starałem się walczyć o średnią, ale było to bez sensu i się poddałem, stawiając na tempo emeryt plus. A może nawet minus.

Trasa ponownie antylubońska: Poznań - Plewiska - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Był jeden moment, gdy było ładnie.
Widok na WPN znad kukurydzy
A tak poza tym było już tylko nieładnie.
Pod drzewkiem też wiało
Ze zwierzakami też słabo. Niewyraźny kruk...
Niewyraźny kruk
...i jakaś setka szpaków.
Szalejące szpaki
Na Dębinie zdążyłem zrobić zdjęcie na sekundę przed ulewą.
Rowerem po Dębinie, na chwilę przed ulewą
Droga do roboty tez nie była fajna :)

| 01:03 wtorek, 10 października 2023 | linkuj No patrz, faktycznie, dzięki :) Uzupełnione.
| 14:08 poniedziałek, 9 października 2023 | linkuj Średnia taka, że żaden z rowerów się nie chce do niej przyznać ;)))
| 01:11 niedziela, 8 października 2023 | linkuj Miciu - Polska w ruinie :)

Meteor - zazdro :) Deszcz niech się przydaje tymi nocami, poza nimi poproszę suchość :)

Huann - dobre podsumowanie... :) A na kalendarzach się nie znam, jednak chętnie przyjmę zmianę czasu na zimowy :)
| 20:53 sobota, 7 października 2023 | linkuj Sierpień płynnie przeszedł w listopad. Września i października póki co nie stwierdzono. Już raz tak kiedyś było, jak przechodzono w XVI wieku z kalendarza juliańskiego na gregoriański, ale tam zjadło, bagatelka, tylko 10 dni :)
| 20:08 sobota, 7 października 2023 | linkuj Ostatnie deszcze to nawet były bardzo przyjazne, bo wieczorno-nocne (przynajmniej u nas), ale wiadomo było, że wcześniej czy później będzie o mniej dogodnych porach... a deszcz się przyda.
miciu22
| 19:24 sobota, 7 października 2023 | linkuj W sumie wszystko się zgadza, z tym co było u mnie :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eraln