Trzmielojadowo

Czwartek, 5 października 2023 · dodano: 05.10.2023 | Komentarze 9

Dzisiaj dzień wolny, więc zalatany. Między innymi czekała mnie wizyta w urzędzie, o dziwo całkiem sprawna.

Najpierw jednak rower, bo póki pogoda jeszcze na cokolwiek pozwala, to jeżdżę. Choć lekko nie jest, bo wieje paskudnie. Tylko temperatury mi się podobają, bo takie piętnaście plus to dla mnie ideał.

Wyjazd koło dziesiątej, a trasa tym razem lubońska: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Dzionek w sumie zrobił mi jeden moment: najpierw byłem zły, że uciekła mi sprzed nosa kania ruda, ale w zamian dostałem nagrodę pocieszenia, która przerosła tę główną :) Był nią trzmielojad, którego najpierw wziąłem za myszołowa, jednak już w detalach wyszło, że to ten bardzo rzadki w tych rejonach ptak. A że mi jeszcze zrobił sesję podczas próby walki z grawitacją, to w ogóle byłem happy :)
Trzmielojad walczy z grawitacją
Zmarznięty trzmielojad
Trzmielojad w pozie
Sponiewierany przez wiatr trzmielojad
Lot trzmielojada
Szkoda tylko, że szarość nie pomagała.
I nie zmienia się nic
Był też ukryty żuraw.
Krzyczący żuraw
No i jeszcze wątek polityczny. Cóż, wandalizmu nie popieram...
Walka trwa, choć wandalizmu nie pochwalam
...ale i zapewne łamania prawa. Wątpię, żeby jakikolwiek zarządca wydał zgodę na baner wyborczy umieszczony na wiadukcie, do tego zasłaniający widoczność na zakręcie. To jednak pewnie bez żadnego trybu.
Ciekawe, czy ten nielegal jest legalny? :)
Do urzędu pojechałem Czarnuchem, bo korki koszmarne na mieście. A tak myk, myk, szybko w tę i z powrotem.

| 01:01 wtorek, 10 października 2023 | linkuj Oczywiście :)

Oj tak, na razie mam dwa sukcesy na koncie, między innymi to, iż tego baneru już nie ma. Ale o tym pewnie będzie osobny wpis :)
| 11:26 poniedziałek, 9 października 2023 | linkuj Że sprawnie w urzędzie poszło? Normalka przecież :DDD

Teraz jest trochę gorzej, bo walczymy z ... plakatami wyborczymi na skrzyżowaniach xDDDDDD. Widzę że nie tylko u nas tuki nie rozumieją że ryjem zagrażają bezpieczeństwu o_O
| 01:00 niedziela, 8 października 2023 | linkuj Nawet bardziej :)
| 20:21 sobota, 7 października 2023 | linkuj Na trzeciej fotce wygląda jakby w tunelu aerodynamicznym... tak wiało? ;-)
| 23:24 piątek, 6 października 2023 | linkuj Huann - coś z tym kogutem jest na rzeczy :)

Marecki - dziękuję. I zazdroszczę... nam, za spotkania z nim :)
| 15:30 piątek, 6 października 2023 | linkuj Tak, to trzmielojad. Ogromne brawa, widziałem tylko raz parę miesięcy temu..
| 00:11 piątek, 6 października 2023 | linkuj Wyszło mi, że np. Dęblin: https://pl.wikipedia.org/wiki/41_Baza_Lotnictwa_Szkolnego#/media/Plik:Logo_41_BLSz.jpg
| 00:05 piątek, 6 października 2023 | linkuj Pisałeś, chyba czytali :)

Gwoli sprawiedliwości - śmiecą ryjami wszyscy, od KO przez Lewicę, Konfę, Trzecią Drogę, ale tak bezczelnie mało kto.

Jako pacyfista słaby jestem w temacie wspomnianych jednostek, więc się nie wypowiem :)
| 22:34 czwartek, 5 października 2023 | linkuj O, proszę, pisałem dwa dni temu o szaleństwie wieszania banerów w kontekście zasłaniania widoczności na bublach pseudorowerowych. W tym hmm, Sęk (vel Szynkowski!), że chyba przewidziałem ;)

Poza trzmielojada na pierwszym zdjęciu jako żywo przypomina mi jakieś logo jakiejś jednostki powietrzno-desantowej, tylko nie pomnę której.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asiep