Jest suport

Środa, 4 października 2023 · dodano: 04.10.2023 | Komentarze 4

Mam już zamontowany nowy suport. Ale to fajne, gdy człowiek nie jeździ jak kaczka i nic nie cyka :)

Wszystko cacy, ale pogoda jakoś nie poszła z prądem zachwytu, bo wczoraj wracałem w ulewie, a dzisiaj już co prawda było sucho, ale wiało jak cholera. Momentami ledwo dawało się jechać.A do tego trzeba się było przywitać z jesienną bluzą.

Trasa to antyluboński zachodni klasyk: Poznań - Plewiska - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Dynamicznie było.
Znów dynamicznie
Klasyczna rowerówka
Zawiane wierzby
Wyprzedziłem panią duathlonistkę :)
Pani uprawiająca duathlon :)
Ze zwierzakami skromnie. Jeden Kaczogród...
Widok na Kaczogród
...oraz kózki.
Zaciekawiona kózka
Kózki dwie
No i jeszcze samiec dzięcioła dużego, ale już z Dębiny.
Samiec dzięcioła dużego
Dystans z dojazdem do pracy.

| 00:02 piątek, 6 października 2023 | linkuj Dzięki, a i stukaczy pod oknem zazdroszczę :)

Wiatr nie do cytowania.
| 14:28 czwartek, 5 października 2023 | linkuj Niezła dynamika. Koziołek z fochem i dzięcioł. U mnie na ogrodzie też już parka stukaczy działa :)
Wiatr irytujący..
| 01:22 czwartek, 5 października 2023 | linkuj Dziękuję. Skromne te możliwości były, muszę samokrytycznie przyznać :)
| 22:42 środa, 4 października 2023 | linkuj Pod wiatr dziś nie dawało rady jechać, więc skoro Ty dawałeś radę - to zazdroszczę możliwości!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ikiem