Rozpuknięciowo

Czwartek, 14 września 2023 · dodano: 14.09.2023 | Komentarze 11

Dzisiaj znów krótko, bo w pracy miliard rzeczy do zrobienia i padam na ryj.

Wyjazd oczywiście poranny, zaspany.

Pogoda w końcu nieupalna, ale za to wietrzna. No trudno.

Trasa: Poznań - Plewiska - Skórzewo - Batorowo - Lusowo - Lusówko - Sierosław - Zakrzewo - serwisówki - Plewiska - Poznań.

Jezioro Lusowskie nawiedzone :)
Dynamicznie nad Lusowskim
Lusowska łódeczka
Nadjeziorna rowerówka
Trochę słońca nad Jeziorem Lusowskim
Zatoczka w Lusówku
Tamże ledwo widoczne kormorany oraz mewa.
Mewa i kormorany z oddali
A po drodze...
W kierunku pogody
...jeszcze spotkanie z żurawiami.
Żurawie cztery
Żurawi rodzice z młodym
Oraz przyuważona resztka dożynek.
Dożynka z Lusowa
Aaaaa, jeszcze ten as :)
Aż specjalnie zjechałem na tę DDR-kę, choć nie zamierzałem :)

Dojazd rowerem do pracy, ale... niezupełnie. Na dwa kilometry przed nią usłyszałem "bum!", koło zaczęło falować i już wiedziałem, że to raczej nic miłego. Miałem rację. Pękła.. opona. Nie dętka, ale opona. Continental jakiś tam pro coś tam. Dojechałem jakoś na samej feldze, zaparkowałem rower i poszedłem do rowerowego kupić najtańsze gumy, bo już się nauczyłem, że inwestować w te "dobre" nie ma raczej sensu. Cieszę się tylko, że ta sytuacja nie zdarzyła mi się gdzieś na "prawdziwej" trasie.
Continental-na jakość
Rozpuknięta opona
Kategoria Dożynki!!! :)

| 23:44 poniedziałek, 29 stycznia 2024 | linkuj W sumie już mi się nie chce walczyć o średnią, więc chyba będę już stawiał na tę drugą opcję :)
| 22:58 poniedziałek, 29 stycznia 2024 | linkuj Coraz większe te "rowery na śmieszkach" :)
Zwijanych opon lepiej tak do samego końca nie dojeżdżać, drutówki cięższe, ale o wiele mocniejsze, tylko więcej ważą, ale coś za coś ;)
| 22:36 wtorek, 19 września 2023 | linkuj Dzięki, póki co się sprawdza, a jak przestanie się sprawdzać, to przynajmniej nie będzie żal :)

Dzięki! ;)
| 08:46 wtorek, 19 września 2023 | linkuj A ja myślałem ze ogólnie jeździsz bez bieżnika ;)). Faktycznie, dobrze ze się to w tutaj wydarzyło, a nie w trasie :). Nowej (chińskiej) oponie 100 lat życzę :)))

Wiatrak i zatoczka czaderskie ^_^
| 01:21 niedziela, 17 września 2023 | linkuj Marecki - jeździłem, było ok, ale chyba też mnie na jakimś etapie zawiodły. Kiedyś kupiłem nawet droższe Schwalbe, które miały wytrzymać wszystko, a poddały się na banalnym małym szkle... Wszystko to teraz chińszczyzna, niestety. Dynamika dziękuje :)

JPbike - zwijana, za niemałą kasę. Tak, opona swoje zrobiła, ale spodziewałem się ataku na mnie z innej strony :)
| 22:24 sobota, 16 września 2023 | linkuj A ten Continental, który Ci wybuchł to zwijana czy drutówka?
Dopatrzyłem się że bieżnik na środku zajechałeś na FULL :)
| 18:26 sobota, 16 września 2023 | linkuj Ale dynamika na zdjęciach. Ja z kolei nie oszczędzam na opomach i uważam że dużo droższe to dużo lepsze. Jeździłeś może kiedyś na Schwalbe lugano ? To szosowe gumy, a firma klasa w sobie..
| 00:46 sobota, 16 września 2023 | linkuj Witaj w klubie zawiedzionych kontynentalnie :/

Chociaż w sumie nie wiem, ile przejechałem na tej gumie, pewnie sporo. Ważę jakieś 70 kilo z plusem lub minusem, ale na szosie to liczy się inaczej niż na mtb. Zawiedziony jestem nie tym, że opona padła, ale tym, w jaki sposób. Przecież nawet najtańsze chińskie marki rozpadają się mniej spektakularnie :)
| 22:40 piątek, 15 września 2023 | linkuj Kiedyś pokusiłem się o zakup terenowych opon conti race king i przydarzyła mi się identyczna przygoda jak Tobie. Opony były lekkie, ale długo nie wytrzymały pod moim ciężarem ok 85kg i pękały w szwach. Moja żona dużo lżejsza na takich samych jeździ już chyba 7 rok i nic się nie dzieje.
| 23:35 czwartek, 14 września 2023 | linkuj Fakt :) A w tym przypadku - fuckt :)
| 20:44 czwartek, 14 września 2023 | linkuj Czyli rzec by można, że pojechałeś na Błonie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tobse