Uszlachetniony

Niedziela, 10 września 2023 · dodano: 10.09.2023 | Komentarze 10

Wczoraj na grillu (oczywiście z opcją wege) było fajnie, a jeszcze fajniejsze to, że w końcu miałem wolny weekend :)

Niedziela oczywiście również z okazją do wyspania. Problemem był upał, który zmuszał do wstania. A i tak wyjechałem dopiero po dziesiątej. No cóż, cierpienie uszlachetnia :)

Trasa to południowa szubieniczka: Poznań - Luboń - Łęczyca - Puszczykowo - Mosina - Żabinko - Żabno - Krajkowo - Baranowo - Sowiniec - Mosina - Puszczykowo - Łęczyca - Luboń - Poznań.

Miałem zrobić inspekcję BS-owej blokady, ale nie było jak, bo ścieżka do niej zawalona... autami. Ale chyba działa, bo dalej nie pojechały :) Jednak zdjęcia lasu musiałem wykonać kawałek dalej.
Spojrzenie w niebo
Las oświecony
Kawałek cienia
Las - jedyny ratunek na dziś
Nawiedziłem również ulubiony (no dobra, nie ma ich za dużo pod Poznaniem) wodospad w Łęczycy.
Wodospad w Łęczycy
Próba wody :)
Spory ruch aut oraz rowerzystów spowodował, że zwierzaki się pochowały. Trzeba było sobie radzić :)
Wyczekiwanie na trawkę
Dawno nie było głaskanka :)
Czyli ten kolor to jednak kolor pajęczy :)
Krzyżak z sygnalizacji świetlnej
 No i jeszcze, tak, tak, to znów pocztówka z Lubonia...
Tak, to ZNÓW Luboń...
A ze spaceru: czapla z Dębiny. Jakoś sobie radziła w ukropie.
Brodząca czapla

| 23:46 poniedziałek, 29 stycznia 2024 | linkuj Hehe :)

Widzę, że lubisz BS-owe kumulacje ;)
| 23:10 poniedziałek, 29 stycznia 2024 | linkuj Imprezowy typ z tego pająka, oprócz disco, nocą ma dodatkowy wabik na ćmy ;)
Też mi się wyjątkowo trafił wolny weekend, a przy tej temperaturze obowiązkowo zrobiłem dalszą trasę (na BS-a pewnie za miesiąc ją wrzucę).
| 23:46 wtorek, 12 września 2023 | linkuj Lapec - jako wegetarianin świadomy i z idei, w życiu bym nie zjadł czegokolwiek od Tarczyńskiego, bo jeśli jakaś firma zarabia od lat na mordowaniu zwierząt, to nie dołożę jej ani grosza za to, że próbuje wykorzystać modę. Fajnie, że to nie smakuje, niech zniknie, tak samo jak sam Tarczyński :) Ale falafela dobrze zrobionego polecam, soczewicę również, z resztą się oczywiście zgadzam :)

Meteor - w sumie racja :)
| 20:10 wtorek, 12 września 2023 | linkuj Co tam camembert, wyprażany syr możesz zrobić na parapecie za oknem ;-)
| 12:57 wtorek, 12 września 2023 | linkuj Z tym kotletem z soi, też mi się przypomniało jak kiedyś narzeczona wzięła przypadkiem kabanosy z Tarczyńskiego (w ogóle czemu to się nazywa kabanosy???) bez mięsa. Posolony karton od przesyłki z Allegro xD. Falafela kiedyś Kuzyn brał - no też nie poleca. Zostaje soczewica, choć chipsy z niej są beznadziejne :P. Z dań bezmięsnych to uwielbiam makarony z wszystkim, na pizzy też nie musi być mięsa ^⁠_⁠^. No i sałatki mhmm ʘ⁠‿⁠ʘ
| 00:05 wtorek, 12 września 2023 | linkuj Lapec - w dzień też miał, żółte raz na dwie minuty musi robić swoje :)

Marecki - soja jest paskudna. Zjedz kiedyś falafela lub dobrze zrobione danie z soczewicy, może zmienisz zdanie :) Dzięki!

Meteor - no fakt, wystarczyło nie chować camemberta :) Las nieco ukryty, ale znany z grzybów, więc pewnie masz rację. Ja się nie znam :)

JPbike - i to jest myśl! :)))
| 22:14 poniedziałek, 11 września 2023 | linkuj Jak znajdę czas to wpadnę z siekierą wznieść kolejną konstrukcję - może podobną jak fortyfikacje z czasów świetności grodu w Biskupinie :)
| 22:12 poniedziałek, 11 września 2023 | linkuj W zasadzie teraz mamy grill za oknem ;-)

Las tak na oko podgrzybkowy, ale jak las blisko dużego miasta, to dużo ludzi, a jak dużo ludzi to wyzbierane.
| 20:28 poniedziałek, 11 września 2023 | linkuj Kiedyś zeżarłem kotlet z soi z jakimś płynnym dodatkiem, jakbym jadł trociny podlane olejem do kosiarki. No, ale co kto lubi..
Fajna ostra czapla.
| 13:21 poniedziałek, 11 września 2023 | linkuj Pająk chyba lubi dyskoteki ;). W nocy musi niezłe imprezy mieć :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa latdw