Zausznikowo

Sobota, 9 września 2023 · dodano: 09.09.2023 | Komentarze 4

Dzisiaj wpis na szybko, bo popołudnie towarzyskie.

Wyjazd oczywiście nastąpił, ale najpierw spacer z Kropą, połączony z wizytą u weterynarza, bo znów musiała dostać kilka zastrzyków na kaszel :(

A potem już kręcenie w ukropie i z upierdliwym wiatrem w pysk. Nie walczyłem.

Trasa wschodnia: Dębiec - Las Dębiński - Starołęka - Minikowo - Głuszyna - Sypniewo - Szczytniki - Koninko - Robakowo - Dachowa - Śródka - Krzyżowniki - Tulce - Żerniki - Jaryszki - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Las Dębiński - dom.

W Szczodrzykowie przyłapałem młodego zausznika. Dumnym :)
Młody perkoz zausznik
No i do tego klasyczny dwuczuby.
Dwugłowy perkoz dwuczuby :)
Perkoz od przodu
Samobójcy też byli ;)
Skręcająca paralotnia
Jeszcze rowerówka..
Znów w Szczodrzykowie
...i mój poranny las.
Poranek na Dębinie

| 23:47 poniedziałek, 29 stycznia 2024 | linkuj Zgadza się, też musiałem to za pierwszym razem "rozgryźć" :)
| 23:11 poniedziałek, 29 stycznia 2024 | linkuj Młody perkozek do perkoza nie podobny :)
| 00:07 wtorek, 12 września 2023 | linkuj Tak, wszystko to perkozy. To jak z ludźmi - jakbym siebie widział z młodości, to bym siebie nie poznał. Na szczęście :)
| 22:15 poniedziałek, 11 września 2023 | linkuj A, znaczy to pierwsze, to też jakiś perkoz? Zresztą drugiego bez reprezentacyjnej fryzurki też bym nie poznał ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa enspo