Kocioł królów :)

Wtorek, 8 sierpnia 2023 · dodano: 08.08.2023 | Komentarze 7

Dzisiaj miałem taki kocioł w robocie, że na wpis nie mam ani czasu, ani siły.

Więc w skrócie: wiało, było paskudnie, ale udało się przeżyć.

Trasa to zachodni klasyk, ale tym razem z Luboniem: Poznań - Luboń - Wiry - Komorniki - Rosnowo - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Spotkałem zbożowego króla :)
Zbożowy król :)
Ale szybko odkicał :)
Koziołkowe hyc! :)
Wiało.
Zawiane wierzby
I klasykowało.
Klasyczny klasyk na klasyku
A dojazd do pracy Czarnuchem, bo miało padać. I niestety padało.

| 23:53 poniedziałek, 14 sierpnia 2023 | linkuj Hehe :)
| 12:35 poniedziałek, 14 sierpnia 2023 | linkuj I się wyjaśniło!! Niech te koziołki tak nie hasają bo wiatr robią :P
| 00:41 piątek, 11 sierpnia 2023 | linkuj Huann - czyli, tak jak sądziłem, pozostają wróżki :)

Meteor - lewitację zapewnia jedynie szczęście w postaci cyknięcia w odpowiednim momencie :)
| 21:05 czwartek, 10 sierpnia 2023 | linkuj Gdybym nie widział skaczących sarenek, to bym się zdziwił że tak lewituje ;-)
| 23:54 wtorek, 8 sierpnia 2023 | linkuj Nie do końca, bo jak już pada, to pada i nic nie zmienia faktu mania przy sobie tejże ;)
| 23:13 wtorek, 8 sierpnia 2023 | linkuj Czyli być może posiadasz pelerynę-niedeszczkę! To skarb! :)
| 21:29 wtorek, 8 sierpnia 2023 | linkuj Mnie dziś ominęły deszcze - zawsze tak mam, gdy mam przy sobie swą niezawodną kurtkę przeciwdeszczową: przemięka w pięć sekund (sprawdzałem pod prysznicem!), ale nawet jak ma padać, a ją mam - to nie pada :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jaduz