Glut sierpniowo-ulewny

Niedziela, 6 sierpnia 2023 · dodano: 06.08.2023 | Komentarze 11

Nie miałem złudzeń, bo pogodynki mogą się mylić, ale nie wszystkie, bez wyjątku. Miało dzisiaj lać. I lało.

No cóż, można było wczoraj później się położyć, bo wczesne wstawanie nie miało sensu. Prawda, że jestem urodzonym optymistą?

A, i jeszcze nawet po wstaniu zjeść śniadanie! Pełnia szczęścia.

Jednak głupio było tak siedzieć w domu, gdy jest się uzależnionym od powietrza i ruchu. No to spacer na Dębinę, oczywiście bez psa, bo Kropa jest typowym meteopatą i jak pada, to z domu jej się wyciągnąć nie da :)

Było... mokro. Padało tak, że powstały małe rzeczki.
Nowa rzeczka na Dębinie
Dębina podczas ulewy
Czaple jak zwykle mają to gdzieś.
Czapla w deszczu
Po powrocie czas na wyschnięcie, herbatę i nicnierobienie.

Ale po południu trafiło się okienko pogodowe. Trwało... dziesięć minut, ale wystarczyło za pretekst do ruszenia na rower :) Wykonałem Czarnuchem gluta na trasie z Poznania przez Plewiska, Skórzewo, Dąbrówkę, serwisówki i Plewiska do Poznania, w większości w ulewie. Fotki powiedzą więcej.
Idealne warunki na rower :)
Dzisiaj to najczęściej widziane wozy w okolicach Poznania
Mokra granica Poznania
Alejka pod Plewiskami w deszczu
Miałem dość, tym bardziej, że wiało koszmarnie, co widać po średniej. Tylko pralka była zachwycona :)

Jutro ma... padać :(

| 23:52 poniedziałek, 14 sierpnia 2023 | linkuj Huann - no niestety, ale przynajmniej nie jest nudno :)

Lapec - przynajmniej studzienki tryskały tym zachwytem :) Dzięki, dla mnie idealny październik to kilkanaście na plusie, złota jesień, brak opadów i piękne kolory. Czyli pewnie będzie lało :)
| 12:20 poniedziałek, 14 sierpnia 2023 | linkuj Niezła ulewa musiała być skoro nawet studzienki tryskają z zachwytu xD.

BTW: to życzę października w październiku :). Choć może być wtedy lipiec ... tak samo jak i luty xDDD
| 23:36 poniedziałek, 7 sierpnia 2023 | linkuj Oby :) Ale jedyne, co ostatnio można w pogodzie przewidzieć to brak przewidywalności.
| 23:33 poniedziałek, 7 sierpnia 2023 | linkuj Huann - oby było coś pomiędzy, czyli brak jednego i drugiego :)

Meteor - nawet nie byłem ich świadom :)

JPbike - liczyłem na jezioro pod nowym tunelem, ale już wyschło :)
| 23:05 poniedziałek, 7 sierpnia 2023 | linkuj Fakt, ależ natrafiłeś na gejzerkowe atrakcje :)
| 16:11 poniedziałek, 7 sierpnia 2023 | linkuj Rzeczki jak rzeczki, ale gejzerki to już coś ;-)
| 00:05 poniedziałek, 7 sierpnia 2023 | linkuj W październiku będą upały, albo mróz. Albo i jedno i drugie :D
| 23:59 niedziela, 6 sierpnia 2023 | linkuj Na to liczę :) A bardziej na październik, bo w końcu wolne się szykuje :)
| 23:29 niedziela, 6 sierpnia 2023 | linkuj Cóż, skoro w Sylwestra w Słubicach było cieplej niż dziś, to może już w listopadzie będziemy mieć piękną złotopolską jesień :)
| 23:11 niedziela, 6 sierpnia 2023 | linkuj ...wiem :)

To znaczy: wiem :(
| 23:06 niedziela, 6 sierpnia 2023 | linkuj ..i wiać ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczyc