Nowolinkowo

Środa, 2 sierpnia 2023 · dodano: 02.08.2023 | Komentarze 5

W końcu dzień bez opadów. Dziwnie jakoś :)

Za to wiało tak, jak ostatnio, czyli paskudnie.

Z pozytywów: mam już przerzutki z tyłu w szosie, bo wleciała nowa linka i pancerz. Też dziwnie jakoś :)

Znów klasyk antyluboński: Poznań - Plewiska - Komorniki - Szreniawa - Rosnowo - Chomęcice - Konarzewo - Trzcielin - Lisówki - Trzcielin - Dopiewo - Dopiewiec - Palędzie - Gołuski - Plewiska - Poznań.

Łaaaaaadne niebo dzisiaj było.
Barwy sierpnia
Niebo nad okolicami Szreniawy
Dynamiczna rowerówka
Przeleciała nada mną kania ruda. Nawet pięknie zapozowała. Ja nawet się zatrzymałem i zdążyłem wyjąć aparat. I wycelować. Tylko że zdjęcia nie wyszły, a ptak odleciał. Dopiero po fakcie okazało się, że w plecaku przestawiło mi się autofocusa na tryb manualny, więc w locie mogłem co najwyżej... pomachać przez te kilka sekund. No pech.

Zamiennie para żółwików :)
Para opalających się żółwi
A dojazd Czarnuchem, bo przez las.
Mostek na poznańskiej Dębinie

| 23:47 piątek, 4 sierpnia 2023 | linkuj JPbike - też bym wolał nowy link, no ale niestety :)

Meteor - no nie? :)
| 22:09 piątek, 4 sierpnia 2023 | linkuj Słodkie te żółwiki :-)
| 21:38 piątek, 4 sierpnia 2023 | linkuj Ten tytuł mnie zmylił - początkowo przeczytałem wpis i szukałem jakiegoś nowego linku... :) A tu proszę, chodziło o linkę przerzutkową :)
| 23:56 środa, 2 sierpnia 2023 | linkuj O nim bym się pewnie nie dowiedział, mimo że bym go widział :)
| 20:45 środa, 2 sierpnia 2023 | linkuj Pół biedy, że to kania ruda, a nie śmigło z czerwoną gwiazdką ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziktn